Reštaurácia Quince má 3 Michelinské hviezdy.
Prekvapujúcu taktiku, ako nalákať mladých zákazníkov, zvolila reštaurácia Quince v San Franciscu. Hoci sa pýši tromi Michelinskými hviezdami, mladšie publikum chce osloviť najmä tým, že im jedlo servíruje na iPadoch.
Reštaurácia takýmto spôsobom nepodáva všetky jedlá, ale iba špecialitu menom „A Dog in Search of Gold“ (voľný preklad – Pes hľadajúci zlato), ktorá je opísaná ako kombinácia „bielych hľuzovkových krokiet na iPade, ktorý prehráva videá portugalských vodných psov, hľadajúcich hľuzovku“. Jednoducho, zážitok musí byť kompletný.
Samozrejme, zahraničné média v prvom rade riešia to, nakoľko je takto podávané jedlo hygienické a či existujú predpisy, ako správne čistiť iPady medzi jednotlivými porciami. Pokiaľ by sa vám predstava jedenia priamo z iPadu páčila, nemusíte plánovať cestu do USA. Podobný trend je aj v Anglicku.
— Richie Nakano (@linecook) December 27, 2016
Zdroj: 9to5mac