Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Heureka odštartovala vianočnú sezónu akciou Dni dopravy zdarma, do ktorej sa zapojilo takmer 500 e-shopov. Za tri dni v nich Slováci urobili 77,5-tisíca objednávok a utratili vyše 5 miliónov eur. Sezóna vianočných nákupov na internete bude zrejme tento rok opäť silná.

Bratislava 16. novembra – Posledné tri dni usporili Slováci v e-shopoch zapojených do akcie Dni dopravy zdarma na poštovnom 271-tisíc eur. Tradičná akcia, ktorou nákupný radca Heureka štartuje vianočnú sezónu, trvala po prvý raz tri dni a dosiahla historické čísla. „Dni dopravy zdarma motivujú zákazníkov, aby nakúpili včas a neodkladali nákupy na poslednú chvíľu pred sviatkami. Na Slovensku išlo o štvrtý ročník a prekonal všetky očakávania. V 489 zapojených e-shopoch sme zaznamenali za tri dni 77,5-tisíca objednávok v priemernej cene 65 eur. Vianočná sezóna na internete tak bude silná,“ vysvetľuje manažér zákazníckeho servisu Heureka.sk Jan Kriegel.

Dni dopravy zdarma trvali od pondelkového obeda do uplynulej polnoci. „Za tieto tri dni Slováci vo vybraných e-shopoch minuli dohromady 5 037 000 eur. Najviac sa nakupovalo v kategóriách kozmetika a zdravie, väčšinou parfumy a voľne predajné lieky, detský tovar, ako sú plienky a detská kozmetika, doma a záhrada či elektronika,“ vysvetľuje Kriegel. „Slováci napríklad spravili veľké množstvo objednávok parfumov a kníh, ale aj mobilných telefónov či vysávačov. Veľký počet objednávok však vidíme aj pri zubných kefkách, napríklad kefky značky Curaprox patrili medzi najpredávanejšie tovary. Najpredávanejšou vôňou je Guess Seductive Woman,“ dodáva Kriegel.

Vlani počas 24-hodinovej akcie minuli Slováci v 438 e-shopoch vyše 1,88 milióna eur a dokopy ušetrili na doprave 90-tisíc eur. Bol to jeden z najsilnejších nákupných dní roka. Inšpiráciou pre akciu je projekt Freeshippingday.com, ktorý vznikol v USA. Akcia sa každoročne sa stretáva s veľkým záujmom e-shopov aj zákazníkov. Informácie o akcii sú dostupné na webe.

Značky: