Asociácia Visa sa v jubilejnom 10. ročníku prestížneho rebríčka najhodnotnejších značiek BrandZ Top 100 agentúry Millward Brown umiestnila na piatom mieste. V porovnaní s predchádzajúcim ročníkom si polepšila o dve miesta.
Tvorcovia rebríčku tento rok vyčíslili hodnotu značky Visa na 92 miliárd dolárov, čo je o takmer 13 miliárd dolárov viac ako v roku 2014. V celkovom poradí sa tak Visa posunula hneď za štvoricu technologických firiem, ktoré sú na popredných pozíciách rebríčka už stálicami. V rámci top desiatky tak predstavuje jedinú firmu z oblasti platobných služieb. Od roku 2009, keď sa značka Visa v rebríčku BrandZ Top 100 objavila prvýkrát (na 36. mieste), svoju hodnotu viac ako zpäťnásobila.
Značka „milovaná“ zákazníkmi
Podľa tvorcov rebríčka hodnota značiek „milovaných“ zákazníkmi, teda tých, ku ktorým si spotrebitelia vytvorili silný citový vzťah a ktoré vnímajú ako prívetivé a priateľské, rastie 10násobne v porovnaní so značkami, ktoré v hodnotení citovej väzby zákazníkov dosahujú nízke skóre. „Teší nás, že je značka Visa v tomto ohľade považovaná za vzor. V rámci poskytovania služieb sa dlhodobo snažíme o to, aby sme boli spoľahlivými partnermi, a aby naše platobné riešenia čo najviac vychádzali v ústrety skutočným potrebám našich zákazníkov. Hodnotenie BrandZ Top 100 preto vnímame ako potvrdenie toho, že sa nám to darí,“ uviedol Marcel Gajdoš, regionálny manažér Visa Europe pre Českú republiku a Slovensko.