Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Asociácia Visa sa v jubilejnom 10. ročníku prestížneho rebríčka najhodnotnejších značiek BrandZ Top 100 agentúry Millward Brown umiestnila na piatom mieste. V porovnaní s predchádzajúcim ročníkom si polepšila o dve miesta.

Tvorcovia rebríčku tento rok vyčíslili hodnotu značky Visa na 92 miliárd dolárov, čo je o takmer 13 miliárd dolárov viac ako v roku 2014. V celkovom poradí sa tak Visa posunula hneď za štvoricu technologických firiem, ktoré sú na popredných pozíciách rebríčka už stálicami. V rámci top desiatky tak predstavuje jedinú firmu z oblasti platobných služieb. Od roku 2009, keď sa značka Visa v rebríčku BrandZ Top 100 objavila prvýkrát (na 36. mieste), svoju hodnotu viac ako zpäťnásobila.

VISA_nowat

Značka „milovaná“ zákazníkmi

Podľa tvorcov rebríčka hodnota značiek „milovaných“ zákazníkmi, teda tých, ku ktorým si spotrebitelia vytvorili silný citový vzťah a ktoré vnímajú ako prívetivé a priateľské, rastie 10násobne v porovnaní so značkami, ktoré v hodnotení citovej väzby zákazníkov dosahujú nízke skóre. „Teší nás, že je značka Visa v tomto ohľade považovaná za vzor. V rámci poskytovania služieb sa dlhodobo snažíme o to, aby sme boli spoľahlivými partnermi, a aby naše platobné riešenia čo najviac vychádzali v ústrety skutočným potrebám našich zákazníkov. Hodnotenie BrandZ Top 100 preto vnímame ako potvrdenie toho, že sa nám to darí,“ uviedol Marcel Gajdoš, regionálny manažér Visa Europe pre Českú republiku a Slovensko.

Značky: