Heureka Group je dnes najväčší európsky nákupný poradca, skupina 9 porovnávačov strednej a východnej Európy. Akvizíciami spojené spoločnosti sa teraz zjednocujú aj vizuálne. Skupina zavádza jednotný vizuálny štýl a komunikáciu vo všetkých svojich krajinách. Na kompletnej zmene identity a komunikačného štýlu sa podieľala agentúra Planetary.
Heureka Group aktuálne zastrešuje nákupných poradcov a cenové porovnávače v 9 krajinách, ktoré doteraz vystupovali pod rôznymi vizuálnymi štýlmi. „Prevádzkovať rôzne značky na toľkých trhoch, kde každá má svoj jedinečný spôsob komunikácie a identity, sa ukázalo ako dlhodobo neudržateľné, najmä ak chceme pôsobiť v medzinárodnom meradle. Stále silnejšie sme cítili potrebu značky a celkový štýl zjednotiť a osviežiť,” vysvetľuje dôvod zmeny Jiří Struk, Group Head of Brand Marketing.
Všetky spoločnosti patriace do skupiny dostanú nové logá, dizajn a komunikačný štýl, a to ako pre B2C tak aj pre B2B komunikáciu. V novom logu lupu nahrádza výkričník ako symbol firmy a celkovo ako symbol pozitívnej emócie pri hľadaní toho správneho produktu za skvelú cenu!
K zmenám v štýle komunikácie si Heureka Group prizvala agentúru Planetary. „V medzinárodnom výberovom konaní na novú kreatívnu agentúru na nás Planetary zapôsobilo unikátnou schopnosťou veľmi rýchleho kreatívneho procesu,“ vysvetľuje výber agentúry Jiří Struk.
Ako vyplynulo z prieskumu spoločnosti Heureka, pre mnoho užívateľov je zásadnou prekážkou pri nakupovaní rozhodovacia paralýza. Preto Heureka Group prichádza s konceptom „Vyberaj úžasne!“ Spoločnosť poskytuje komplexné informácie o produktoch, užívateľské recenzie a ponuky od renomovaných predajcov, čím pomáha svojim návštevníkom s najlepším možným nákupom, jednoducho im pomáha vybrať úžasne.
„Platforma akou je Heureka, by sa mala posunúť ďalej než len k reklame na funkčnú službu. Mala by byť modernou značkou, ktorá u užívateľov vzbudzuje vysokú mieru pozitívnych emócií a lojality. Kombináciou najlepších zásad na budovanie značky a dlhodobého kreatívneho konceptu sa nám spolu s Heurekou podarilo vytvoriť rezonujúci základ pre celkovú komunikáciu. Kampaň “Vyberaj úžasne!” sa zrodila z túžby zmeniť správanie užívateľov vo svete, v ktorom musí spotrebiteľ každý deň robiť mnoho rozhodnutí, čo je veľmi stresujúce,“ hovorí k spolupráci Leo Savage z Planetary.
Heureka Group aktuálne nasadzuje vo všetkých krajinách, v ktorých pôsobí, nové reklamy vytvorené agentúrou Planetary. „Práve nové TV spoty sa zaoberajú rozhodovacou paralýzou ako bariérou pre užívateľov. Riešením je práve Heureka so svojím novým krédom „vyberaj úžasne”. Reklamné spoty podporí v nasledujúcich mesiacoch aj silná digitálna kampaň,” dodáva Jiří Struk.
Zjednotený vizuálny štýl všetkých subjektov Heureka Group posilní jej pozíciu medzinárodného hráča v krátkodobom aj dlhodobom horizonte. „Zmena nám pomôže komunikovať efektívnejšie a intenzívnejšie, a je zároveň prvým krokom dlhodobej konsolidácie,“ uzatvára Struk.