Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Po úspešnom spustení konceptu Wolt Marketov v zahraničí a nedávno i v susednom Česku, otvára technologický startup Wolt svoj prvý slovenský Wolt Market. Expresným online supermarketom tak spoločnosť prináša alternatívu ku klasickému nakupovaniu potravín. 

Koncept Wolt Marketu patrí medzi online supermarkety s expresnou donáškou, ktoré sa v Európe tešia veľkej obľube. Nákup vo Wolt Markete je iný ako v bežnom obchode – nie je možné doň vstúpiť. Umožňuje zákazníkom jednoduchý nákup na jednom mieste, navyše z pohodlia domova, priamo v aplikácii. „Podľa nášho prieskumu trávia Slováci nákupom potravín prevažne jednu až tri hodiny týždenne. Wolt Market ponúka príležitosť, ako si tento čas podstatne skrátiť a využiť ho iným spôsobom,” hovorí Jana Trnovská, riaditeľka Wolt Marketu pre Slovensko a Českú republiku.

Prvý Wolt Market bude v Bratislave prostredníctvom partnerských kuriérov Woltu rozvážať potraviny z Pionierskej ulice. Čoskoro sa k nemu pridá v hlavnom meste aj druhý, situovaný v Petržalke. Oba obchody tak pokryjú rozvozom prevažnú časť Bratislavy, konkrétne oblasti Staré Mesto, Nové Mesto, Ružinov, Petržalka, Karlova Ves, Rača, Vrakuňa, ako aj časť Dúbravky a Podunajských Biskupíc. Po hlavnom meste bude nasledovať otvorenie Wolt Marketov aj v ďalších slovenských mestách.

Proces od objednania až po doručenie je jednoduchý a rýchly. Najskôr zákazník urobí objednávku priamo v aplikácii alebo na webstránke Woltu, ktorú následne príjme pracovník vo Wolt Markete. Kompletná príprava a zabalenie objednávky trvá v priemere 4 minúty, pričom menšie objednávky môžu byť vybavené aj do 30 sekúnd.  Pripravený nákup následne vyzdvihne kuriér Woltu a dovezie zákazníkovi, ku ktorému príde do 30 minút od objednávky.

Prevádzky Wolt Marketu budú každý deň cez aplikáciu Wolt poskytovať rozvoz kvalitných potravín, vrátane čerstvej zeleniny, ovocia, pečiva, ako aj drogérie, chovateľských potrieb či  Covid testov a iného tovaru základnej a sezónnej potreby. Okrem bežne známych produktov ponúkne Wolt Market aj výrobky z lokálnych fariem, či hotové balíčky potravín spolu s receptami a mnoho ďalšieho. 

Celkovú ponuku Wolt Marketu tvorí zhruba 2 000 produktov obľúbených značiek ako napríklad Tauris, Alpro, Tami, Rajo, Sedita, Starbucks, Moet, Zlatý Bažant, Curaprox a podobne, ktoré si zákazníci môžu objednať z jedného miesta. Nechýbajú ani výrobky od lokálnych výrobcov ako Cisárov pekár, Mäsovýroba Gašparík, Biomila, Slowlandia, Pekáreň Harmónia, Chateau Topolčianky, Repa Winery, Pivovar Eliáš a niekoľko lokálnych fariem ako napríklad NaturFarm, Farma Turová, Mangalica Farma. „Sortiment budeme každý týždeň rozširovať na základe spätnej väzby od zákazníkov. Víziou Wolt Marketu je ponúkať nielen kvalitné potraviny, ale takmer čokoľvek, čo si zákazníci budú priať mať do 30 minút. Samozrejme, vo Wolt Markete myslíme aj na zákazníkov, ktorí vyhľadávajú vegánske, bezlaktózové alebo bezlepkové potraviny,“ hovorí Jana Trnovská. 

Minimálna výška nákupu z Wolt Marketu je stanovená na 6 EUR. Prvé 2 týždne od otvorenia bude donáška pre všetkých v rámci doručovacej oblasti zadarmo. Neskôr bude cena doručenia začínať od 1,49 EUR.  Zákazníci z nákupu navyše získajú 20-percentný cashback, ktorý môžu použiť na ďalší nákup.   

Pre samotný Wolt znamená spustenie Wolt Marketu ďalší krok vpred v rámci plánovanej expanzie retailovej ponuky. „Otvorením Wolt Marketu vychádzame našim zákazníkom v ústrety a očakávame, že o túto službu bude aj na Slovensku, rovnako ako v zahraničí, veľký záujem,“ uzatvára Jana Trnovská.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.