Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť priniesla zmeny v poistení nehnuteľností, domácnosti a zodpovednosti za škodu

Wüstenrot spustil novú kampaň poistenia majetku so sloganom „Neistá budúcnosť? Ochránime váš domov“, ktorou sa drží svojho hlavného korporátneho claimu „W dobrom aj zlom“. Vizuálom kampane je veštecká guľa meniaca sa na snehovú, čo vyjadruje rovnaký kontrast. V rámci produktu W dobrom domov poisťovňa prináša vylepšené krytie majetku pre klientov a zmeny v balíkoch poistenia.

„Cieľom je ukázať kontrast medzi neistou budúcnosťou, v rámci ktorej môžu na ľudí čakať rôzne nepredvídateľné, predovšetkým nepríjemné situácie, a domácou pohodou. Nikto nevie, akým škodám na majetku bude čeliť, no každý chce mať doma pocit bezpečia a pohody. Nech už budúcnosť prinesie čokoľvek, nemusíte si robiť starosti, pretože s nečakanými udalosťami sa máte na koho spoľahnúť,“ hovorí Lukáš Bertók, riaditeľ marketingu a komunikácie skupiny Wüstenrot.

V rámci produktu W dobrom domov prináša Wüstenrot niekoľko zmien v poistení majetku, pričom zámerom je ponúknuť klientom komplexné poistné krytie už v najnižšom z troch balíkov. Klienti majú možnosť zvoliť si poistenie nehnuteľnosti, poistenie domácnosti alebo ich kombináciu na jednej poistnej zmluve. „Vďaka nášmu projektu W dobrom domov sa už nestane, že bude kvôli nesprávnemu balíku klientovi odmietnutá poistná udalosť, pretože už v najnižšom z troch balíkov je rovnaký rozsah rizík. Rozdiel je iba vo výške poistných zmlúv a limitov plnenia. Každým balíkom kryjeme tie najpotrebnejšie riziká, až 36 pri poistení nehnuteľnosti a 35 v prípade poistenia domácnosti,“ vysvetľuje riaditeľ Úseku vývoja produktov pre Wüstenrot poisťovňu Patrik Klimko. „Vytvorili sme aj novú prehľadnú kalkulačku, vďaka ktorej sa naši klienti dokážu poistiť rýchlo v štyroch jednoduchých krokoch,“ pokračuje Klimko.  

Poisťovňa prináša aj vylepšenia v prípade pripoistení

Novinky sa dotkli aj benefitov a širokej ponuky pripoistení, vďaka ktorým môžu klienti ešte do väčšej miery ochrániť svoj majetok aj členov domácnosti (vrátane domácich zvierat). Wüstenrot zavádza napríklad Poistenie nájomníka, ktorým sa majiteľ nehnuteľnosti ochráni pred škodami spôsobenými nájomcom, ktoré sa automaticky vzťahuje na škody spôsobené nájomníkom majiteľovi na hnuteľných veciach, alebo tiež susedom. Keďže takzvaná práca z domu je stále vyhľadávaná, veľmi aktuálnou novinkou je tiež Poistenie home office, ktoré kryje škody zamestnancom vykonávajúcim prácu formou home office na zverenom mobilnom telefóne, notebooku, počítači či monitore.

V čase, keď kyber kriminalita neustále narastá, je praktickým pripoistením Kyber risk, ktoré poskytuje ochranu pri útoku v rámci elektronických platieb, ohrození virtuálnej identity alebo odstránenie nepravdivých informácií na internete. V rámci pripoistenia majú klienti k dispozícii nepretržitú právnu asistenčnú službu a právne poradenstvo.

Susedské či spotrebiteľské spory, náhrada škody alebo spory s dodávateľmi služieb sú prípady, v ktorých je dobrý právnik na nezaplatenie. No práve Právna ochrana je paradoxne jedným z najviac podceňovaných poistení. „Právne poradenstvo môžu klienti využívať vo výrazne väčšom rozsahu vďaka pripoisteniu Právna ochrana, kde im poskytneme nielen telefonické poradenstvo, ale aj právnu asistenciu poskytujúcu pomoc, podporu a zastupovanie v mimosúdnom, súdnom a exekučnom konaní,“ dodáva Klimko.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.