Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Technológie od spoločnosti Xerox, ktoré dávajú poskytovateľom tlače okamžitú možnosť tvorby kreatívnej tlače a personalizovanej multikanálovej komunikácie, boli a aj naďalej sú považované za technológie ovplyvňujúce tlačový priemysel.

Tlačový stroj Iridesse Production Press od Xeroxu a XMPie´s Circle PersonalEffect Edition, sú nositeľmi prestížnych ocenení v oblasti tlačového priemyslu InterTech Technology.

Tieto ocenenia sú udeľované najväčšou obchodnou asociáciou grafického umenia – Printing Industries of America (PIA), ktorá oceňuje technológie transformujúce grafický komunikačný priestor. Jim Workman, viceprezident Centra pre Technológiu a výskum asociácie PIA hovorí: „Hľadáme zariadenia a softvérové riešenia, ktoré sú skutočne inovatívne a majú potenciál otvárať nové možnosti tlačovým spoločnostiam.“

Xerox Iridesse kombinuje vysokú kvalitu cmykovej tlače s unikátnou sadou metalických farieb a efektov dosahovaných čírym tonerom. Circle ponúka zákazníkom možnosť pretvoriť ich biznis do podoby úspešného multikanálového poskytovateľa komunikácie.

„Pre našich klientov sú technológie Iridesse a XMPie silnými obchodnými nástrojmi k tomu, aby pozdvihli tlačové produkty a marketingové kampane na vyššiu úroveň,“ hovorí Andrew Copley, prezident sekcie grafických komunikačných riešení v spoločnosti Xerox. „S pokračujúcim dopytom po ozdobnej tlači a automatizovaných, viackanálových end-to-end marketingových riešeniach, budú naše technológie aj naďalej zákazníkov držať pred konkurenciou.“

Iridesse je prvým šesťfarebným digitálnym tlačovým strojom, kombinujúcim tlač štyroch farieb s dvoma špeciálnymi tonermi v jednom tlačovom priechode. Skombinovať je možné zlatý, strieborný a číry toner. Tlačiareň vytvára ako živé CMYK a sýte metalické farby, tak aj špeciálne iridescentné efekty.

„Schopnosť tlačiť CMYK farby v kombinácií s metalickými tonermi v rámci jedného tlačového priechodu v plnej tlačovej rýchlosti a ultra vysokým rozlíšením, bola hodnotiteľmi považovaná za vskutku inovatívnu, povedal Workman. „Poznamenali, že vytváranie špeciálnych efektov na tlačiarni je ďalej vylepšené jej schopnosťou rýchlo meniť pozície tonerov.“

Circle je jediným viackanálovým komunikačným riešením, ktoré spája individuálny obsah a marketingový automatizovaný pracovný proces. Výkonný automatizačný softvér prepája všetky jednotlivé kroky marketingovej kampane od plánovania a vytvárania, až po uvedenie na trh, vrátane monitoringu spätnej väzby. Circle umožňuje poskytovateľom tlače pripojiť sa aj k iným platformám, napríklad Salesforce a Facebook. Vďaka tomu môžu svoju kampaň rozšíriť aj o digitálnu sféru.

„Porota uznala a ocenila schopnosť edície Circle zastávať funkciu marketingového automatizačného nástroja pre multikanálové kampane klientov, “ povedal Workman. „Vizualizácia, konektivita, integračné prvky a relatívna finančná dostupnosť, urobili na porotu dojem v tom, že produkt bude mať skutočný dopad v oblasti tlačovej sféry.“

Značky:

Komentáre sú uzavreté