Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Ďalší mobilný operátor spustil hodnotenie svojich služieb cez nezávislý hodnotiaci systém Staffino.

Spoločnosť O2 dáva svojim zákazníkom možnosť posielať pochvaly alebo pripomienky na personál, dizajn predajní a poskytované služby. V pilotnom projekte môžu ľudia hodnotiť služby v 18 zákazníckych centrách O2 po celom Slovensku.

Zákazníci obľúbeného mobilného operátora sa tak cez web alebo aplikáciu Staffino už vyjadrujú ku jednotlivým členom personálu, ich prístupu, ochoty a odbornosti. Práve tieto vlastnosti považuje zákazník pri kontakte s personálom z dlhodobého hľadiska za najdôležitejšie. Modrý operátor chce poznať aj názor ľudí na atmosféru a celkový dizajn jednotlivých predajní, ako aj kvalitu poskytovaných služieb.

o2_hodnotenie_web2016_3_nowat

Cez aplikáciu Staffino alebo web www.staffino.sk/O2 už zákazníci posielajú svoje príjemné alebo nepríjemné skúsenosti z jednotlivých predajní O2.

Podnety riešia manažéri predajní osobne

Do hodnotenia cez nezávislý systém Staffino sa v prvej fáze zapojilo 18 predajní od Bratislavy až po Prešov. „Dlhodobo podporujeme startupy a dobré nápady talentovaných ľudí. Využívanie aplikácie Staffino na ohodnotenie našich predajní a predajcov ide v línii s otvorenosťou O2. Dodnes máme ako jediná firma otvorenú stránku na Facebooku, na priamu spätnú väzbu od zákazníkov sme zvyknutí. Staffino je pre nás ďalším nástrojom v starostlivosti o zákazníka,” dodala Martina Jamrichová, hovorkyňa O2.

o2_hodnotenie_1_web2016_3_nowat

Spoluzakladateľka nezávislého hodnotiaceho systému Katarína Klinková tvrdí, že hodnotenia pomôžu O2 zdokonaliť zákaznícky servis. „Mobilný operátor O2 je na Slovensku veľmi obľúbený. Vďaka spätnej väzbe cez Staffino však dostane aj množstvo vecných a podnetov, ktoré O2 pomôžu ešte viac zvýšiť úroveň poskytovaných služieb. LA stala prvou sieťou supermarketov, ktorá celoslovensky spustila hodnotenia cez Staffino.“

Značky: