Zoznamy správ sa plnia o reklamné emaily.

Podľa webu 9To5Google sa to v emailovej schránke začína plniť cielenými reklamami. Google je spoločnosť žijúca najmä z reklám a to má byť poznať ešte viac. Gmail zobrazuje reklamy už roky a je to súčasťou podmienok používania. Možno poznáte nejednu kauzu o strojovom čítaní emailov, aby bola reklama ešte viac zacielená. Nakoniec veď Google nepotrebuje vidieť vaše emaily, stačí používať jeho vyhľadávač. O zvyšok sa postará analytika a cookies tretích strán.

Viac reklám sa zobrazuje vo webovom rozhraní aj mobilnej aplikácii. Najviac sa zobrazuje v časti aktualizovaných správ, ktoré sa týkajú najmä rôznych propagácií, objednávok, výpisov z účtu a podobných položiek. Paradoxne kategórie Siete a Reklamy zostávajú v tomto smere prázdnejšie.

Podobné hlásenia o náraste reklám sa hovorí na rôznych príspevkoch sociálnej siete Twitter. Štandardne je poštová schránka nastavená na zobrazovanie emailov podľa kategórií. Tí, ktorí ich vypnú, by nárast nemali zaznamenať a z nejakého dôvodu sa im reklamy nezobrazujú.

Minimálne nie v takom počte, ako tým čo používajú kategórie. To je aj náš prípad. Vypnúť ich môžete cez ozubené koliesko vpravo hore vo webovom zobrazení a kliknutím na tlačidlo Zobraziť všetky nastavenia. V časti Štítky sú v spodnej časti zobrazené položky sekcie Kategórie. Skryte ich a možno sa váš pohľad na zoznam správ sprehľadní.

gmail kategorie nastaveniaZdroj: TOUCHIT

Zdroj: 9To5Google

Prečítajte si aj:

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.