Zmeny interných IT systémov v Slovak Telekome pokračujú ďalšou fázou. Tá však bude mať menší dosah na zákazníkov a bude rozdelená na viaceré časti.

V druhej fáze sa všetkých zákazníkov dotknú iba vybrané zmeny. Opäť platí, že štandardné služby budú mať zákazníci k dispozícii – môžu volať, posielať správy, využívať fixné či mobilné dáta i sledovať TV, otvorené ostanú aj predajne.

Počas víkendu 25.-27. augusta 2017 však nebudú môcť všetci zákazníci – v noci z piatka na sobotu, resp. v noci zo soboty na nedeľu – administrovať svoje služby či fakturačné dáta. Zároveň nebudú môcť využiť vybrané funkcie mobilnej aplikácie, dobíjať Easy karty cez SMS alebo mesačného programu, meniť parametre Magenta 1 či programové balíčky na Magio TV.

V pondelok 28. augusta 2017 zasa dôjde k plánovanému výpadku portálu Môj Telekom.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.