Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Značka BMW i sa etablovala ako priekopník v oblasti rozvoja budúcej mobility vďaka svojmu všestrannému prístupu k trvalej udržateľnosti, ktorý prekonáva samotné elektrické vozidlá. Spojila sa s neziskovou organizáciou TED, ktorá sa venuje „myšlienkam hodným šírenia“ a ktorej konferencie sledujú ľudia po celom svete. Spoluprácu oznámili na každoročnej konferencii TED v kanadskom meste Vancouver. Značka BMW i s organizáciou TED spúšťa unikátne celosvetové vyhľadávanie pod názvom „NextVisionaries“. Ide o výzvu pre priekopníkov, stratégov a kreatívnych ľudí z celého sveta, aby predostreli svoje nápady o mobilite. Prihlášky je možné posielať cez mikrostránku www.nextvisionaries.com. Skupina mentorov počas viacfázového výberového procesu v najbližších štyroch mesiacoch vyberie najpôsobivejšie, najsľubnejšie a najprevratnejšie návrhy. Víťaznému účastníkovi sa naskytne príležitosť prezentovať svoj vizionársky nápad na konferencii TED v novembri 2017 v New Yorku.

 

BMW i a „NextVisionaries“: revolúcia osobnej mobility.

BMW i považuje spoluprácu s TED za jedinečnú príležitosť, ktorá pomôže priniesť svetovú pozornosť vizionárskym nápadom o osobnej mobilite. BMW i Ventures už pomáha vybraným iniciatívam a začínajúcim podnikom rozvíjať a realizovať inovatívne nápady v organizácii osobnej dopravy. Súťaž „NextVisionaries“ vytvára voľne dostupnú platformu a má umožniť bezplatnú výmenu myšlienok. „Značka BMW i bola od založenia projektu pred desiatimi rokmi vizionárom a priekopníkom. Tento duch vizionárskeho myslenia a priekopníckej činnosti spojil BMW i s komunitou TED. Pre všetkých tvorcov inšpiratívnych a kultových vízií spojených s mobilitou budúcnosti ponúkame prostredníctvom tejto jedinečnej spolupráce skvelú možnosť prezentovať sa,“ vysvetľuje Hildegarda Wortmann, senior viceprezidentka značky BMW. Lisa Choi Owens, riaditeľka divízie globálnych partnerstiev v organizácii TED, dodáva: „Podujatia TED Talks umožňujú najtvorivejším ľuďom osloviť zvedavé publikum po celom svete s ich najzaujímavejšími nápadmi. Vďaka spolupráci s BMW i objavujeme niektoré z nových najzaujímavejších nápadov v oblasti mobility.“

 

Hľadajú sa: vízie, ktoré budú hýbať zajtrajším svetom.

Súťaž „NextVisionaries“ je zameraná na kreatívnu komunitu, ktorá sa zaoberá rôznymi aspektmi mobility budúcnosti. Súťažná téma „Vízie mobility“ je formulovaná tak, aby podnecovala čo najrozsiahlejšie šírenie priekopníckych myšlienok a konceptov. Od účastníkov sa očakávajú návrhy vozidiel a technologických konceptov, hardvérových a softvérových riešení a nápady o produktoch a službách, ktoré majú potenciál meniť tvár osobnej dopravy zajtrajška. Vízie tiež môžu vychádzať z ekologicky šetrných procesov súvisiacich s mobilitou, ktoré predstavujú úsporu zdrojov, alebo zo stratégií na vytvorenie spoločnosti zameranej na požiadavky osobnej mobility.

Informácie o podmienkach účasti nájdete na spoločnej mikrostránke BMW i a TED www.nextvisionaries.coma na sociálnych médiách, ako sú Twitter a YouTube. Mikrostránka slúži aj ako platforma na výmenu názorov a nápadov o nových formách osobnej mobility. Predložené nápady sa najprv upravia z hľadiska štruktúry a obsahu a tie vybrané postúpia do užšieho výberu. Šiesti vizionári z výsledného užšieho výberu budú mať potom príležitosť zdokonaliť svoje koncepty a nápady za pomoci odborníkov BMW i a TED. Najlepšie vízie budú prvýkrát verejne predstavené na medzinárodnom autosalóne vo Frankfurte v septembri 2017 a následne skupina odborníkov vyberie celkového víťaza súťaže.

Od vizionára po rečníka na konferencii TED.

BMW i vďaka svojmu spojenectvu s organizáciou TED pomôže zabezpečiť, aby víťazná myšlienka „NextVisionaries“ oslovila publikum siahajúce ďaleko za hranice spoločnosti, ako aj celého automobilového priemyslu: víťazná vízia bude prezentovaná na podujatí TED v New Yorku v novembri 2017. Víťaz súťaže najprv prejde dôkladnou prípravou na verejný prejav.

 

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.