Moja zóna prináša nové užitočné funkcie. Konečne si môžete spárovať telefónne číslo s vašim účtom.
Samoobslužný portál 4ky, Moja zóna, donedávna slúžil iba na pravidelné alebo automatické dobíjanie kreditu prostredníctvom platobnej karty ako aj na zobrazenie či kontrolu spotreby. Štvrtý mobilný operátor najnovšie rozšíril funkčnosť Mojej zóny o ďalšie štyri vylepšenia.
Prvou novinkou je možnosť aktivovať si úhrady niektorého produktu z radu TO. cez platobnú kartu. Stačí, ak sa prihlásite na portál Moja zóna a v sekcii Aktivácia úhrady si nastavíte:
- pravidlo automatickej úhrady za jeden zo zvolených produktov TO., ktoré už máte aktivované
- zadáte svoje telefónne číslo, ktoré bude overené SMS kódom
- nakoniec zadáte platobnú kartu, ktorú už máte na portáli Moja zóna uloženú
Druhým vylepšením je možnosť predautorizácie platobnej karty bez toho, aby prebehlo prvé dobitie. Čiže karta sa uloží do systému bez toho, aby ste si museli dobíjať kredit. Stále však platí, že si môžete rovno nastaviť pravidelné alebo automatické dobitie a aktiváciu úhrady TO. z platobnej karty.
Tretím vylepšením je možnosť párovania telefónnych čísiel k svojmu portálovému účtu. Na tento úkon treba využiť sekciu Správa čísiel. Zadáte vaše (alebo iné) telefónne číslo, potvrdíte ho SMS správou a po odhlásení a opätovnom prihlásení do vášho účtu, si môžete skontrolovať spotrebu.
Novinka takisto umožňuje pod svojim portálovým účtom spravovať viac telefónnych čísiel, napríklad čísla svojich rodinných príslušníkov. Rovnako sa zjednoduší proces overovania spotreby alebo iných úkonov. Už nebude nutné pri každej kontrole spotreby používať SMS kód.
Štvrtou novou funkcionalitou je prehľad dobíjacích pravidiel na konkrétnom čísle. Vďaka tejto funkcii budete mať podrobné informácie o tom, či máte aktivované automatické alebo pravidelné dobíjanie kreditu a aktivovanú úhradu produktov TO. cez platobnú kartu.
Prečítajte si aj: