Sochy sú strategicky rozmiestnené tak, aby rozvinuli divácku predstavivosť v zmysle „takto bude vyzerať pohľad na túto krajinu cez váš úžasný nový smartfón“.
Samsung začína s predajom svojej nedávno predstavenej vlajkovej lode a dáva to ľudom najavo vo veľkom štýle. Obyvatelia Spojeného kráľovstva mohli v posledných dňoch spozorovať niekoľko metrové plastiky novinky na miestach ako Stonehenge, St. Ives Cornwall, Londýn či Bournemouth.
Pohľad na scenériu krajiny cez bezrámikový Infinity displej skutočne stojí za to a hodnotíme tento krok ako veľmi kreatívny marketingový kúsok.
Samsung vynaložil na zviditeľnenie modelu Galaxy S8 nemalé finančné prostriedky a po masívnej kampani na New Yorskom Times Square pred dvoma týždňami dáva originálnym spôsobom na známosť aj Britom, že je ten správny čas na zmenu.
V prvých dňoch predpredaja v USA sa ukázalo, že ľudia dávajú zatiaľ prednosť väčšej, 6,2 palcovej verzii s označením S8+, pričom vo farebnom prevedení vedie čierna. V máji má byť na Slovensku k dispozícii aj v modrom prevedení exkluzívne len u oranžového operátora.
Čo poviete na túto kampaň vy? Chystáte sa vymeniť svoj aktuálny smartfón za Galaxy S8, alebo dáte prednosť skôr jeho konkurentom? Dajte nám vedieť v komentároch nižšie, ktorá aktuálna vlajková loď je vašim favoritom a prečo.
Zdroj: Sammobile