V príjemnom prostredí hotela Salamandra v Hodruši-Hámroch sa zišli predajcovia značky Lenovo s vedením tejto firmy na Slovensku. Je to naozaj príbeh ako z rozprávky, kedy sa po predaji časti divízie IBM takmer neznámej čínskej značke Legend začal písať príbeh Lenova. Dnes má firma na Slovensku v notebookoch podiel okolo 32,5% a jej rastúce čísla výrazne kazia dojem o konci predaja notebookov a počítačov.
Ročný obraz Lenovo Slovakia je 70 miliónov EUR, za minulý rok sa u nás predalo 120 000 PC a notebookov tejto značky a 65 tisíc tabletov. So smartfónmi začalo Lenovo len v októbri minulého roka a za ten čas predalo tiež 65 tisíc kusov. Aktuálne prichádza s novým logom,ktoré je viac dynamické a má lepšie osloviť mladšiu generáciu. Nový je aj slogan firmy – Never stand still.
Následne vystúpili aj zástupcovia slovenského zastúpenia Lenovo pre jednotlivé divízie.
A tu už vidíte ja podiel jednotlivých značiek počítačov na svetovom trhu
Dostávame sa aj k podielu jednotlivých výrobcov na svetovom trhu smartfónov. Dominuje Samsung, nasledovaný Apple a trojkou je Lenovo
Smartfóny a tablety má v Lenove na starosti Marek Tóth
A viete, ktorý trh je pre smartfóny aktuálne najdôležitejší? No predsa ten čínsky. A ktoré operačné systémy sú pre smartfóny najdôležitejšie? Žiadne prekvapenie. Nateraz vyhrali Android od Google a iOS od AppleTakto nejako vyzerá slovenský trh – vedeli ste, že u nás sa predá takmer milión smartfónov za rok?Takto vyzerá budúcnosť – smartfón s projektorom, ktorý dokáže premietať napr. plochu klávesnice na pohodlné písania, ale aj obraz z displeja na stenu. Niečo podobného sa dočkáme aj v oblasti tabletov a nie je to už až tak ďaleká budúcnosť