V minulosti sa podobná funkcia už na Facebooku testovala.
Ste šťastný, smutný, znudený alebo idete na party či do kaviarne? S vyjadrovaním podobných emócií a aktivít by mala pomôcť nová funkcia, ktorú sa Facebook rozhodol testovať vo svojej aplikácii Messenger.
Nastavený smajlík bude dostupný v aplikácii automaticky po dobu 24 hodín, ako je tomu u Stories. Zobrazovať by sa mal v prípade úspešného testu v profilovej fotke v aplikácii, aby ho priatelia mali čo najväčšiu šancu spozorovať. V rámci testu je však umiestnený pre vybraných ľudí iba v záložke Active.
Podobná funkcia môže mať dlhodobo veľký potenciál, v prípade, že si ľudia zaužívajú rôzne symboly pre rôzne aktivity. Napríklad modrý kruh by mohol znamenať, že som v meste a môžem s niekým zájsť na kávu.
Zdroj: TechCrunch
Prečítajte si aj:
VIDEO: Do našich virtuálnych životov čoskoro pribudne 157 nových smajlíkov