Nadnárodná spoločnosť mení svoju identitu a logo – stáva sa silným poskytovateľom mobility. Na Slovensku oslavuje spoločnosť tento rok 20. výročie založenia.
Nadnárodná spoločnosť Business Lease štartuje svoju novú éru. Spoločnosť sa posilňuje vo svojom hlavnom poslaní poskytovateľa komplexnej mobility pre jednotlivcov a firmy. Zmena identity sa zároveň odráža aj na zmene loga. „Spoločnosť Business Lease dlhodobo sleduje trendy v automotive odvetví a aktívne na ne reaguje. Už od roku 2015 bola skupina Business Lease v prípravnej fáze procesu vlastnej transformácie zo štandardnej lízingovej spoločnosti na poskytovateľa mobility. Sme pyšní na to, že rok 2018 sme odštartovali už reálnou zmenou stratégie, ktorá je viditeľná aj zmenou našej korporátnej identity a novým webom,“ hovorí k zmene Lucia Čišková, výkonná riaditeľka Business Lease Slovakia. „Som rada, že sa tak deje práve v rok nášho 20-ročného pôsobenia na slovenskom trhu,“ dodáva. Business Lease Slovakia pritom práve v týchto dňoch prekročila hranicu 5000 financovaných a spravovaných vozidiel.
Vášeň pre mobilitu
K hlavným dôvodom transformácie na poskytovateľa mobility prispelo podľa spoločnosti niekoľko faktorov: Do roku 2030 sa počet áut zníži o 40 %, počet najazdených kilometrov sa zvýši o 50 %, autá sa budú využívať dlhšie a efektívnejšie a predovšetkým, budú sa viac užívať než vlastniť.
„Čoraz viac sa stretávame s pojmom „Mobility as a Service – MaaS“. Elektrifikácia fleetov bude na vzostupe. Máme tu nastupujúci trend autonómnych vozidiel, čoraz viac sa stretávame s pojmom „Internet of Things“. Z dátových jazier sa stanú dátové oceány a je len na nás, ako budeme vedieť získané dáta spracovávať,“ konštatuje Lucia Čišková. Business Lease je podľa nej už dnes pripravený a ďalej pracuje na stratégii stať sa úspešným poskytovateľom služieb mobility. „Okrem štandardných produktov ako je operatívny lízing, správa vozidlového parku, krátkodobý prenájom a lízing pre fyzické osoby, pracujeme na nových konceptoch ako je car sharing platforma alebo mobility karta,“ vysvetľuje.
Business Lease tak v rámci novej vízie posilňuje úlohu v poskytovaní personalizovaného prístupu a k mobilite a starostlivosti o ňu v prípade organizácií a jednotlivcov. „Naša vášeň pre to, čo robíme, vytvára slobodu výberu prostredníctvom personalizovaných a inovatívnych produktov a služieb,“ vysvetľuje Lucia Čišková.
Stelesnením vášne Business Lease pre mobilitu je aj nové logo, ktoré vyjadruje rôzne formy pohybu, ktoré si dynamicky hľadajú svoju cestu. Modrá farba loga stelesňuje dôveru, silu, úspech a lojalitu. Červená farba zas vášeň a energiu. Práve červená bodka aktivuje celé logo.
Lídri inovácií
Business Lease chce patriť naďalej nielen k lídrom na trhu. „Našou prioritou je mať spokojných klientov a chceme byť najlepší v identifikácii potrieb našich klientov a v ponúkaní tých najlepších riešení, ktoré naplnia ich potreby. Sme hrdí na to, že máme v rámci Business Lease Group naše vlastné vývojové centrum – Innovation Lab, ktoré neustále pracuje na nových mobility riešeniach,“ podotýka Lucia Čišková. Šéf Innovations Labu Stijn Otten nedávno získal významné ocenenie Automotive Talent of the Year 2017.
Na Slovensku sa chce spoločnosť tento rok popri presadzovaní stratégie aj naďalej prioritne venovať B2B klientom a predaju štyroch hlavných produktov. „V roku 2017 sme úspešne implementovali produkt lízing pre fyzické osoby. Tento rok plánujeme vylepšiť produkt e-mobility balík a pracujeme na produkte car sharingu pre B2B klientov,“ vysvetľuje Čišková.
Novinka na trhu
Práve rozšírenie E-mobility balíka je úplnou novinkou a podporou elektromobility netradičnou formou. V rámci elektromobility balíka bude možné si vyžiadať napríklad na dovolenku vozidlo s klasickým pohonom. Ide o benefit v rámci služieb, ktorý bude môcť klient využiť dva razy po dva týždne do roka a v prípade potreby za poplatok aj častejšie či dlhšie. „Sľubujeme si tým odbúranie bariéry, kedy mnohí váhajú nad elektromobilom ako vozidlom číslo jedna len preto, že napríklad v prípade dovolenky by do destinácie elektromobilom kvôli chýbajúcej infraštruktúre pohodlne nedošli. Dočasné auto na dovolenku bude v kategórii Škoda Octavia Combi,“ spresňuje. Jedným z dôvodov je, že na dovolenku potrebujú ľudia dostatočný batožinový priestor.