Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Huawei Consumer Business Group (CBG) oznámila svoje hospodárske výsledky za prvú polovicu roka 2018. Spoločnosť zaznamenala solídny rast v globálnych dodávkach zariadení, ktoré predstavovali viac ako 95 miliónov kusov.

Navyše sa podľa analytickej spoločnosti IDC v priebehu druhého kvartálu roku 2018 spoločnosť Huawei stala globálnou dvojkou v predaji smartfónov, pričom jej podiel trhu predstavuje po novom 15,8 %.

„Posledných šesť mesiacov zaznamenala Huawei CBG neuveriteľne mohutný obchodný rast naprieč všetkými trhmi a produktovými sériami. Za úspechom stojí náš záväzok prinášať inovácie a ten najlepší produkt našim zákazníkom. Aj naďalej sa budeme sústrediť na kontinuálne zlepšovanie svojej ponuky s dôrazom nielen na vývoj umelej inteligencie v smartfónoch, ale aj na cloud a širšie využiteľný Huawei ekosystém,“ hovorí na margo hospodárskych výsledkov Richard Yu, CEO Huawei Consumer Business Group.

Najväčšie obchodné úspechy prvej polovice roka 2018:

  • Séria HUAWEI P20: Vďaka spojeniu luxusného dizajnu a inovatívnej technológie bola séria smartfónov P20 veľmi dobre vnímaná medzi zákazníkmi, ktorí oceňujú najmä kvalitné Globálne dodávky zariadení série P20 prekročili hodnotu 9 miliónov kusov.
  • Séria HUAWEI Mate 10 nastavila trend pre umelú inteligenciu v mobiloch a posilnila pozíciu spoločnosti v rámci high-end trhu s viac ako 10 miliónmi globálne dodanými zariadeniami.
  • Séria HUAWEI nova: Globálny počet užívateľov zariadení nova prekročil 50 miliónov a prispel tak k celkovému rastu podielu na trhu smartfónov strednej triedy. Dodávky zariadení nova stúpli v medziročnom porovnaní o 60%.
  • Divízia Huawei wearables dosiahla pozoruhodný medziročný rast o 147%.
  • Rast zaznamenal aj maloobchodný predaj. Huawei dnes prevádzkuje viac ako 53 000 Huawei predajní a 3 500 Huawei Experience predajní po celom svete. Spoločnosť ďalej plánuje posilniť svoju maloobchodnú sieť otvorením ďalších 10 000 predajní a 700 Experience predajní ešte pred koncom roka 2018.

Pozitívny vývoj v globálnom vnímaní značky

Pôsobivý výkon vlajkovej lode Huawei P20 Pro a smartfónov strednej triedy zásadne zlepšil hodnotu značky Huawei. Spoločnosť sa umiestnila na 25. mieste na zozname Brand Finance ‚s Global 500 2018, na 48. mieste rebríčka BrandZ‘ s Top 100 Most Valuable Global Brands, a je so svojou 79. pozíciou na zozname Most Valuable Brands list podľa magazínu Forbes jediným čínskym zástupcom medzi stovkou najhodnotnejších značiek na svete.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.