Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Na základe opatrení pred šírením koronavírusu je zakázané pre taxislužby poskytovať prepravu osôb. Taxislužby a online platformy sa musia preto prispôsobiť aktuálnej situácii, ktorá nás zastihla. Na druhej strane extrémne narástli požiadavky na doručovanie tovarov a mnohé spoločnosti na to nemajú kapacity. HOPIN prináša riešenie – HOPIN KURIÉR, nová funkcionalita, ktorá slúži na rozvoz zásielok, tovaru, jedla či dokumentov. 

Po novom môžete HOPIN aplikáciu využiť aj ako doručovaciu službuHOPIN KURIÉR alebo rozvoz jedla, dokonca aj na nákup základných potravín – NÁKUP A JEHO DORUČENIE. Služby sú určené pre bežných i firemných zákazníkov.

„V tejto chvíli sme pripravení spolu s vodičmi hľadať riešenia, ktoré budú spĺňať základné podmienky pre bezpečnú prepravu tovarov, tak aby sme ich doručili ešte dnes. Sme otvorení a pripravení prispôsobiť sa vám a nájsť rýchle a efektívne riešenia, ako napríklad termo-boxy na prepravu chladených potravín a jedla“, vyhlásil Martin Baran, CEO HOPINu.

Výhodou spolupráce pre spoločnosti je možnosť spárovať našu aplikáciu s vaším e-shopom (alebo naopak) a v rámci objednávky si zákazník zvolí preferovaný spôsob dopravy, podľa toho či chce tovar ihneď alebo na konkrétny čas (časová obj.). Táto funkcionalita zrýchli doručovanie tovarov a umožní vám rozšíriť vybavenosť už dnes.

„Sme otvorení akejkoľvek spolupráci pre zabezpečenie dôležitých dodávok. Stačí nás osloviť a budeme sa snažiť vám pomôcť doručiť váš tovar,” doplnil Martin Baran, CEO HOPIN.

Hlavné výhody služby:

  • široká flotila vozidiel,
  • doručenie max. do 2 hodín od prijatia zásielky,
  • moderná aplikácia,
  • vopred dohodnutá cena za doručenie.

AKO FUNGUJE HOPIN KURIÉR pre bežných zákazníkov?

  • prepraviť je možné akýkoľvek tovar, jedlo, dokumenty o kapacite osobného vozidla (objem batožinového priestoru),
  • stačí vyplniť ŠTART (odkiaľ chcete zásielku odoslať) a CIEĽ (adresa, na ktorej má byť zásielka prijatá),
  • pri nákupe je potreba vyplniť ŠTART (adresa obchodu, kde chcete nakúpiť) a CIEĽ (vaša adresa, na ktorú má byť nákup doručený),
  • pri zadaní CIEĽA uvidíte vopred vypočítanú fixnú cenu služby, za ktorú môžete tovar/jedlo/dokumenty prepraviť,
  • ak chcete dať vodičovi vopred vedieť, aký druh zásielky chcete prepraviť, stačí vypísať poznámku (po potvrdení ŠTARTU a CIEĽA) kliknite na FILTRE – vyberte položku POZNÁMKA,
  • komunikácia prebieha prostredníctvom správ v aplikácii alebo telefonátu vodičovi (priamo cez aplikáciu),
  • z bezpečnostných a hygienických dôvodov môžete službu využiť iba v prípade, že máte v aplikácii registrovaný profil a zadanú platobnú kartu (prípadne firemný profil s fakturačnými údajmi),
  • zásielku (tovar/jedlo/dokumenty) je v aktuálnej situácii potrebné priniesť k vozidlu – prípadne podľa dohody s vodičom.

Firmy a e-shopy môžu cez HOPIN využiť možnosť fakturácie na firemné údaje a spravovať funkciu cez firemný profil, pričom HOPIN KURIÉR je dostupný pre spoločnosti aj cez webové rozhranie.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.