Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Kúpiť cestovné lístky prostredníctvom mobilnej aplikácie si už môžu aj obyvatelia a návštevníci druhého najväčšieho slovenského mesta. HOPIN v spolupráci s mestom Košice spoločne predstavujú novú formu „Mestskej hromadnej dopravy“, vďaka ktorej si môžu cestujúci na jednom mieste – v aplikácii HOPIN, kúpiť lístok na autobus, trolejbus, električku alebo si rovno objednať taxík.

Pravidelní cestujúci, ale aj návštevníci metropoly výhodu budú mať na dosah ruky moderný spôsob kúpy cestovného lístka. Táto inovácia prináša nový, moderný a už overený spôsob cestovania. Po úspešnom spustení pilotného projektu elektronického cestovného lístku, ktorý spoločnosť HOPIN zrealizovala v spolupráci s Trnavskou župou a dopravcom SAD Dunajská Streda, prichádza na rad ostrá prevádzka.

Lístok na MHD bez hotovosti

HOPIN v spolupráci s mestom Košice spúšťa novú službu, vďaka ktorej budú môcť cestujúci vo všetkých prostriedkom mestskej hromadnej dopravy využívať virtuálny cestovný lístok zakúpený priamo v mobilnej aplikácii HOPIN. Takýto cestovný lístok je platný vo všetkých prostriedkom MHD, vrátane autobusov, trolejbusov a električiek. Cestujúci tak už nebudú musieť viac hľadať svoje cestovné karty, či hotovosť ale jednoducho na pár klikov si zakúpia lístok priamo do mobilu. Cestujúci majú s HOPINom jednoducho dopravu v meste Košice pod palcom.

Cestujúci si môžu virtuálny cestovný lístok zakúpiť z nabitého kreditu v mobilnej aplikácii HOPIN. V rovnakej aplikácii si tiež môžu okrem cestovného lístku objednať aj taxík alebo kuriéra. „HOPIN je prvou a jedinou aplikáciou v Košiciach, ktorá ponúka priamy nákup virtuálneho cestovného lístka. Sme radi, že mestu Košice môžeme pomôcť s modernizáciou a zefektívňovaním mestskej hromadnej dopravy. Budeme radi, ak spolupráca s mestom Košice bude inšpiráciou aj pre ďalšie mestá, ktoré by sa rovnakým spôsobom rozhodli šetriť náklady a ponúknuť svojim obyvateľom nový komfort v rámci hromadnej prepravy,“ uviedol Martin Baran zo spoločnosti HOPIN.

Ako to funguje?

Cestujúci si v aplikácii HOPIN registrujú profil a nabijú si kredit pridaním platobnej karty. Aktuálne si môžu nabiť kredit v hodnotách 5 €, 10 € alebo 15 €. Z kreditu si potom jednoducho zakúpia vhodný lístok v základných tarifách – 30 minútový za 0,79 €; 60 minútový za 0,89 €; 24 hodinový za 3 €; 7 dňový za 11 €; cestovný lístok za prepravenú batožinu, bicykel či kolobežku za 0,90 €; cestovný lístok za zviera v hodnote 0,90 €. Virtuálny cestovný lístok majú cestujúci k dispozícii v aplikácii – s informáciou o platnosti a vyobrazeným QR kódom, ktorý v prípade potreby revízor jednoducho naskenuje.

HOPIN aplikácia zároveň poskytuje prehľad o okolitých zastávkach v oboch smeroch i grafikonoch na základe polohy smartfónu cestujúceho. Aplikácia navyše umožní využívať výhody z prepojenia dopravy. Pred príchodom do cieľa si je možné jednoducho objednať taxík a pohodlne sa dopraviť až domov, či do práce ak vám to MHD v aktuálnej situácii neumožňuje.

Aplikácia HOPIN je dostupná pre všetky mobilné platformy v obchodoch App Store, Google Play aj Huawei AppGallery a cez stránku www.hopin.sk. Stačí si stiahnuť aplikáciu, nabiť kredit a vyraziť do práce, školy alebo za zábavou a to všetko len na pár klikov a jednom mieste.

Značky: