V najznámejšej slovenskej taxi aplikácii HOPIN prichádza v jej vedení k zmene. Od spustenia aplikácie na slovenskom trhu v jej vedení stál Martin Baran, ktorý je aj spoluzakladateľom. Keď začínal v roku 2012 mal len sotva 10 taxikárov, dnes je HOPIN najsilnejšia taxislužba v Bratislave s pôsobnosťou aj v zahraničí.
Martin Baran, ktorý HOPIN zakladal a riadil viac ako 9 rokov, zo spoločnosti úplne neodchádza. Naďalej zostáva súčasťou príbehu, ktorý sa začal písať v Londýne. Videl u taxikárov krabičky, na ktorých im bežala adresa zákazníka a túto ideu z Britských ostrovov pretavil do funkčnej a modernej aplikácie.
Dnes HOPIN okrem taxikárov poskytuje aj riešenie pre modernú dopravu v MHD, ako aj doručovateľské služby HOPIN KURIÉR alebo HOPIN KIDS na prepravu detí. Inovácie boli a sú doménou Martina Barana a určite sa na ďalšie môžu zákazníci tešiť, nakoľko bude aj naďalej členom investičnej rady v spoločnosti HOPIN.
„Som rád, že sa mi podarilo splniť si sen a priniesť na Slovensko prvú modernú aplikáciu na objednávanie taxíkov. Musím priznať, že začiatky boli náročné a mnohokrát som neveril, že by sa to mohlo podariť. Sen sa stal skutočnosťou a dnes HOPIN rieši dopravu komplexne a som na to hrdý, že stále je tu priestor na zlepšovanie a posúvanie sa vpred“ zhodnotil Martin Baran, doterajší riaditeľ spoločnosti HOPIN.
Do pozície CEO spoločnosti HOPIN prichádza Richard Lőrincz s ambíciou zefektívniť fungovanie služby a pokračovať v nastolenom trende prinášania zásadných inovácií na trh. „Verím, že aktuálne zmeny prinesú posun vpred a značka HOPIN bude na domácom ako aj zahraničnom trhu silnejšia aj vďaka novému vedeniu v rukách Richard Lőrincza. O svojich kvalitách nás presvedčil v otvorenom výberovom konaní a som veľmi rád, že môžem prenechať riadenie spoločnosti práve jemu,” doplnil Martin Baran, končiaci CEO HOPIN.
„Vážim si, že som dostal dôveru a možnosť viesť spoločnosť HOPIN. Verím, že moje skúsenosti z medzinárodných spoločností a vnímanie dopravy vo svete pretavím do ďalších inovácií v aplikácii spolu s interným tímom a posunieme HOPIN ako značku o krok ďalej a budeme silným partnerom v doprave nielen zákazníkom, ale aj spoločnostiam, ktoré budú naše služby využívať“ zhodnotil Richard Lőrincz, nový CEO spoločnosti HOPIN.
Richard Lőrincz pracoval na Slovensku a v zahraničí v oblasti marketingu, PR, produktového a projektového manažmentu. Od roku 2018 pracoval na Filipínach pre spoločnosť Flexi Finance Asia na pozíciách marketingového riaditeľa a predsedu predstavenstva, neskôr aj na pozícii výkonného riaditeľa. V minulosti tiež pracoval ako marketingový a obchodný riaditeľ v spoločnosti Profi Credit Slovakia.