Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Od druhej generácie enginuAiPQ až po televízory QLED a ďalej naprieč všetkými produktovými kategóriami. TCL presadzuje svoju stratégiu AIxIoT a nabáda užívateľov, aby odštartovali kreativitu inteligentných domácností.

TCL Electronics  v roku 2020 uviedol na trh rad televízorov s technológiou QLED s cieľom vytvoriť inteligentný životný štýl spojený s technológiami. Na veľtrhu IFA 2020 dnes táto spoločnosť predstavila v premiére najnovšie inteligentné zlepšenie na audiovizuálnu optimalizáciu – technológiu TCL AiPQEngine druhej generácie.

Pokračujúce rozširovanie technológií QLED a Mini-LED bolo predstavené v najnovších produktových radoch televízorov TCL QLED 4K/8K. Okrem toho spoločnosť TCL potvrdila svoje odhodlanie pokračovať v stratégii spájania umelej inteligencie a internetu vecí (AIxIoT) naprieč kategóriami inteligentných zariadení od soundbarov, mobilných produktov, klimatizácií až po ďalšie veľké domáce spotrebiče.

Globálne výsledky

V prvej polovici roku 2020 dosiahla spoločnosť TCL silný rast, pričom v centre pozornosti boli samotní zákazníci. Navzdory nestabilnému vývoju ekonomiky si firma udržala impozantné predaje televízorov po celom svete. V prvom štvrťroku roku 2020 sa predalo 4,27 milióna1 televízorov značky TCL a predaj QLED televízorov TCL vzrástol v medziročnom porovnaní o 217,1 %2.

V prvom štvrťroku 2020 trhový podiel v retaili v USA zaradil značku TCL na druhé miesto3. Na austrálskom trhu značka TCL obsadila v marci 2020 prvé miesto4. Na rastúcich trhoch vzrástli predaje televízorov TCL v medziročnom porovnaní o 14,3 % 5.

Významný rast predaja zaznamenala značka TCL aj v Európe. Taliansko dosiahlo 16 % rast, Nemecko 15 %, Česko viac ako 100 %, Poľsko 38 %, Veľká Británia viac ako 100 %. Vo Francúzsku je TCL na základe trhového podielu číslom tri6. Obchodné výsledky dokazujú, že inovácie televíznych panelov sú pre spoločnosť TCL vždy hlavnou prioritou.

Pokrok zobrazovacích technológií

Technológia použitá pri engine TCL AiPQEngine Gen2 využíva algoritmy strojového učenia, ktoré sa spájajú s hlbokými znalosťami ľudského vizuálneho vnímania. Nová technológia umožňuje využiť plný potenciál veľkoformátových televízorov TCL a dokáže zaručiť audiovizuálnu optimalizáciu v reálnom čase podľa rôzneho charakteru a žánrov prehrávaného obsahu a premenlivých podmienok prostredia. Táto pokročilá technológia  umožňuje aj globálne nastaviť audiovizuálny výkon v prípade jedinečných aplikácií v rôznych regiónoch.

Už viac ako desať rokov spoločnosť TCL investuje miliardy dolárov do výrobných kapacít na výrobu zobrazovacích panelov pre televízory a ďalšie výrobky s technológiami LCD, OLED, Mini-LED, QLED a pre skladacie displeje OLED. Posledné investície do panelov s technológiou Mini-LED garantujú flexibilnejšiu dostupnosť formátov obrazoviek s viacerými zónami, čo zaistí ohromujúci výkon pri spracovaní kontrastu. Medzitým sa technológia QLED presadila u ďalších televízorov a vďaka TCL sa táto technológia stáva dostupnejšou pre väčší počet užívateľov na celom svete. V tomto roku urobila spoločnosť TCL ďalší dôležitý krok: uzavrela spojenectvo so spoločnosťou JOLED Inc. pri spoločnom vývoji technológie inkjet pre tlačené OLED panely.

Výrobky naprieč kategóriami

V rámci stratégie spojenia umelej inteligencie a internetu vecí (AIxIoT) predstavila spoločnosť TCL na veľtrhu IFA 2020 výrobky naprieč všetkými kategóriami. Od veľkoplošných obrazoviek až po inteligentne prepojené domácnosti. TCL Electronics predstavil produktový rad QLED televízorov, modely roku 2020, ako je televízor X915 certifikovaný Asociáciou 8K a IMAX Enhanced a televízor C815 s ocenením EISA.

Pri prémiových audio výrobkoch z ponuky TCL bol predstavený soundbar TCL TS9030 RayDanz, nositeľ ocenenia EISA a IF, a soundbar TS8111, ktorý posilňuje ponuku audio výrobkov.

TCL Electronics, ktorý posúva hranice inteligentného životného štýlu, predstavil aj globálnu kolekciu inteligentných výrobkov MDA, ako sú klimatizácie Ocarina, T-Smart, prenosné klimatizácie, automatické práčky radu X a P a chladničky radu C.

V kategórii mobilných zariadení TCL Electronics ponúkol najnovšie tablety TCL 10 TABMAX a TABMIT, hodinky TCL MOVETIME FamilyWatch MT43A a skutočne bezdrôtové slúchadlá TCL MOVEAUDIO S200. TCL predstavil aj technológiu NXTPAPER navrhnutú pre tých, ktorí preferujú zážitok, ktorý kombinuje benefity oboch svetov, obrazovky a papiera.

Sponzorské aktivity

V posledných rokoch TCL prostredníctvom mnohých sponzorských aktivít a partnerstiev ukázala, ako veľmi si uvedomuje silu športu a vníma vzájomného ducha, ktorý spája hráčov, fanúšikov a celú športovú komunitu. Na veľtrhu IFA 2020 spoločnosť TCL oznámila, že v globálnej perspektíve upevňuje spoluprácu s basketbalovou asociáciou FIBA a očakáva viac stretnutí a užšiu spoluprácu tak, ako budú postupne nabiehať rozhodnutia a plány na stretnutia a turnaje. Basketbal je nielen hra, pre mnohých fanúšikov je to spôsob života. Partnerstvo vo svete športu ponúka ďalšie možnosti, ako predstaviť basketbal v spojení s najnovšími technológiami a výrobkami so značkou TCL fanúšikom po celom svete.

Medzitým s cielením na Európu predstavila spoločnosť TCL exkluzívne partnerstvo so šiestimi výnimočnými medzinárodnými futbalovými hviezdami zo šiestich európskych krajín. Tými vynikajúcimi hráčmi sú Harry Kane (Anglicko), Paul Pogba (Francúzsko), Marco Reus (Nemecko), Gianluigi Donnarumma (Taliansko), Krzysztof Piątek( Poľsko) a Saúl Ñíguez (Španielsko). Tieto výnimočné športové talenty boli vybrané, aby vytvorili jeden silný tím TCL. Dôvodom voľby bol športový tímový duch a nasadenie pri dosahovaní výnimočných výkonov, či už na ihrisku alebo mimo neho, ale aj osobný záujem o moderné technológie. Títo hráči patria k najlepším na ihrisku a každý zosobňuje myšlienku, že záleží na každom detaile. Spolupráca s týmito športovými talentami a zároveň nadšencami pre nové technológie inšpiruje technikov v spoločnosti TCL, aby túto vysokú úroveň preniesli do výrobkov TCL a pri moderných technológiách posunuli hranice možného.

Inteligentný životný štýl na dohľad

Držať krok s dobou vyžaduje konštantnú adaptáciu a neustále inovácie. V rámci stratégie spojenia umelej inteligencie a internetu vecí (AIxIoT) čoraz viac užívateľov po celom svete priťahujú výrobky značky TCL. V dobe plnej inteligentných riešení TCL po celom svete prináša svojim zákazníkom inovatívne výrobky a služby. Život je inteligentný a jeho inteligencia sa neustále rozvíja.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.