V snahe držať krok s konkurenciou, pripravuje Google inteligentnejšiu chatovaciu službu.
Tá by podľa správ mala mať prvky inteligencie a mala by reagovať na aktuálne dominantné služby ako Facebook Messenger alebo WeChat.
Už pred niekoľkými rokmi sa textové služby stali akýmsi bojovým poľom pre technologické firmy na internete. K holému textu sa pridávalo jeho formátovanie, obrázky, cliparty, rôzne emotikony, neskôr Emoji a tiež hlasové správy. V súčasnosti nie je výnimkou volanie zdarma aj mimo sociálnu sieť prípadne za minimálne možné ceny. Kým niektorí vytvárali oddelené platformy prostredníctvom aplikácií, Google využil to, čo má. Logicky umiestnil svoju chatovaciu službu Talk do Gmailového klienta. Neskôr ju premenoval na Hangout, niečo vylepšil, no viac len „plátal“ chyby a fakticky nič extra nepriniesol.
Podľa Wall Street Journal plánuje Google spustiť novú messagingovú službu, ktorá by vďaka prvkom umelej inteligencie pokorila konkurenčné služby. Aplikácia by mala pravdepodobne obsahovať chatbotov, čiže špeciálne navrhnuté programy, ktoré sa budú vydávať za človeka a odpovedať na otázky.
Pre Google by to nemalo byť nepreskúmané pole, keďže textová služba by mohla fungovať na podobnom princípe ako Google Now.
Zdroj: Buzzfeed