Spoločnosti ESET, ktorá je globálnym lídrom v oblasti kybernetickej bezpečnosti, sa podarilo už tretí rok po sebe získať status „Šampión“ v hodnotení analytickej spoločnosti Canalys Global Cybersecurity Leadership Matrix.
Oproti roku 2020 si ESET dokonca vylepšil postavenie v hodnotiacej matici vďaka zameraniu na investície do služieb pre firmy a tréningu svojich partnerov.
Canalys je popredná globálna analytická spoločnosť so zameraním na technologický segment. Špecializuje sa na predajné kanály, svojich klientov sprevádza prechodom k technológiám budúcnosti a podnecuje ich k prekonaniu biznis modelov z minulosti.
Tohtoročné hodnotenie Cybersecurity Leadership Matrix si posvietilo na 19 dodávateľov z oblasti kybernetickej bezpečnosti. Analytická spoločnosť sa pozrela na ich predajné kanály a trhový výkon počas uplynulých 12 mesiacov. Postavenie v matici je výsledkom spätnej väzby obchodných partnerov z nástroja Vendor Benchmark spoločnosti Canalys a nezávislej analýzy výkonu predajných kanálov každej hodnotenej firmy na základe jej investícií, stratégie, trhového výkonu a obchodného prevedenia.
Podľa hlavného analytika Canalys Matthewa Balla si partneri spoločnosti ESET pochvaľovali najmä jej úroveň technickej pomoci, account manažmentu a celkovú ľahkosť, s ktorou slovenská firma pristupuje k biznisu. „ESET pokračoval v investíciách do zvyšovania prítomnosti v enterprise segmente a spustením obchodnej platformy EMA2 posilnil svoj globálny Managed Service Provider (MSP) program poskytovania spravovaných služieb,“ uviedol Ball.
ESET MSP Administrator 2 (EMA2) je systém na administráciu licencií pre poskytovateľov spravovaných služieb, ktorý rozširuje prístup k pokročilejšiemu portfóliu riešení spoločnosti ESET a zároveň sa dokáže integrovať s nástrojmi iných firiem prostredníctvom softvérového medzičlánku.
ESET získal status šampióna spolu s ďalšími ôsmymi dodávateľmi. Umiestnení v najlepšej kategórií majú najvyššie skóre v Canalys Vendor Benchmarku. Medzi ich spoločné znaky patrí vylepšovanie a zjednodušovanie procesov predajných kanálov a preukázateľné odhodlanie zvyšovať tržby generované partnermi. Šampióni musia taktiež preukázať udržateľné investície do budúcnosti svojich „channel“ modelov, vrátane programov a iniciatív predajných kanálov.
K získaniu statusu šampióna sa vyjadril aj obchodný riaditeľ spoločnosti ESET Ignacio Sbampato: „Od nášho začiatku sme si zachovali rovnaké hodnoty a prístup k predajným kanálom. Neustále zlepšujeme prostriedky a nástroje tak, aby sme naším partnerom pomohli vybudovať vlastný biznis zameraný na kybernetickú bezpečnosť a uchránili ich zákazníkov od všetkých typov hrozieb. Sme hrdí na to, že naši partneri aj naďalej oceňujú kvalitu ESET produktov a služieb. Teší nás, že sme dostali vysoké hodnotenie a že si cenia investície do našich platforiem a systémov, ktoré sme vykonali. Bezpečnejší internet pre všetkých je našou kľúčovou misiou. Bez dobrých vzťahov s partnermi by sme ju nedokázali splniť.“
Viac o ponuke spoločnosti ESET pre firmy nájdete na našej stránke.