Spoločnosti Home Credit a Tesco pripravili novú komunikačnú kampaň na podporu značky Tesco Finančné služby. Hlavným cieľom nového komunikačného konceptu z dielne agentúry Ogilvy je priblížiť sa čo najviac ku koncovému zákazníkovi Tesco a taktiež nadviazať na komunikáciu samotného predajného reťazca. Na vytváranie konceptu sa podieľal tím Tesco spoločne s Home Creditom. Celkom vznikli tri nové spoty a ich hlavné témy sa budú prelínať naprieč celou komunikáciou značky jednak v mieste predaja, ako aj online.
Nový komunikačný koncept sa odlišuje od toho doterajšieho po grafickej, ako aj po textovej stránke. V aktuálnej podobe ide o tri nové televízne spoty s dĺžkou 15 sekúnd s ústredným sloganom kampane: „ „V Tescu vám pomôžeme s čímkoľvek“ a voice overom, ktorý dodáva: „Požičiame vám napríklad 4 tisíc“
Hlavnými hrdinami spotov sú zákazníci predajne Tesco, ktorí si vďaka Tesco Finančným službám môžu pri bežnom nákupe zrealizovať aj omnoho väčšie plány. V prvom spote si rodina k novému hrncu zaobstará aj novú kuchyňu. Druhý spot zachytáva starší pár, ktorý si okrem energetických tyčiniek kúpi aj nové elektrobicykle. Mladý pár si potom v treťom spote k F&F oblečeniu môže prostredníctvom Tesco Finančných služieb dopriať aj 3 nové vstavané skrine.
Nové televízne spoty do kampane sa nakrúcali v pražskej prevádzke Tesco Eden v júni tohto roku. Prvýkrát sa spoty objavili v televízii 15. augusta a sú vysielané na Slovensku aj v Českej republike. Tváre z televíznej reklamy budú následne zákazníci stretávať i na POS materiáloch v samotných predajniach Tesco v oboch krajinách.