Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosti Porsche Slovakia a Porsche Inter Auto Slovakia, ako oficiálni importéri viacerých značiek koncernu VW AG na Slovensku v spolupráci s partnermi ZSE Drive a spoločnosťou Volkswagen Finančné služby Slovensko v máji otvorili expozíciu  Mooncity e-mobility store v nákupnom centre Aupark v Bratislave, venovanú otázkam elektrickej mobility. Ešte pred uplynutím plánovaného obdobia šiestich mesiacov sa partneri po predbežnom vyhodnotení rozhodli projekt pre veľký záujem predĺžiť až do konca roka 2021.

Pôvodným cieľom podujatia bolo v období 6 mesiacov – od 6.5.2021 aktívne propagovať elektromobilitu na príklade sériovo vyrábaných modelov koncernu Volkswagen, ktoré sú na Slovensku dostupné v predaji, vrátane možností nabíjania v domácnostiach, vo firmách a na verejných nabíjacích staniciach.

Na projekte sa podieľajú značky Volkswagen, Audi a Porsche, ktoré v expozícii vystavujú svoje modely a podľa aktuálnosti ich priebežne obmieňajú.

Expozícia Mooncity e-mobility store sa stala platformou, na ktorej boli slovenskej verejnosti v domácej premiére predstavené nové elektrické modely značiek koncernu tak, ako boli postupne uvádzané do predaja. Popri modeloch

Volkswagen ID.3, Porsche Taycan a Audi e-tron GT, ktoré sa začali predávať už koncom minulého roka a tvorili úvodnú expozíciu, tu debutovali Volkswagen

ID.4 a ID.4 GTX, Audi Q4 e-tron a Porsche Taycan Cross Turismo. V priebehu novembra, len niekoľko dní po oficiálnej svetovej premiére bude mať v Mooncity e-mobility store slovenskú premiéru aj model Volkswagen ID.5.

Do konca septembra 2021 expozíciu Mooncity e-mobility store navštívilo celkovo vyše 29 000 návštevníkov. Z hľadiska návštevnosti bol najúspešnejší prázdninový mesiac august s počtom 6405 návštevníkov. Denný rekord v návštevnosti – až 498 ľudí bol zaznamenaný v sobotu 15. mája. Podľa štatistiky uplynulých piatich mesiacov presne 2/3 návštevníkov Mooncity e-mobility store tvorili muži a zo všetkých návštevníkov takmer 64 percent tvorili ľudia vekovej kategórie 20 – 50 rokov, teda relevantná skupina potenciálnych zákazníkov. To potvrdzuje, že netradičný spôsob propagácie elektromobility vo forme „pop-up-store“, ktorý sa osvedčil vo Viedni a Salzburgu, zaberá aj na Slovensku.

Súčasťou expozície Mooncity e-mobility store je aj predajná výstava vybraných produktov “Lifestyle“ zúčastnených značiek, vrátane vozidiel mestskej elektrickej mikromobility a špecifického príslušenstva pre elektromobily. Vďaka spolupracujúcim partnerom ZSE Drive (spoločnosť Západoslovenská energetika, a.s.) a Volkswagen Finančné služby Slovensko môžu záujemcovia získať aj praktické informácie, podrobnosti o inštalácii nabíjacích zariadení a možnostiach financovania elektrických vozidiel.

Expozícia Mooncity e-mobility store je pre návštevníkov otvorená denne od 10. do 21. hodiny, 7 dní v týždni.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.