Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Virtuálny priestor v metaverze umožňuje používateľom vyskúšať si interaktívny nový spôsob prezentácie produktov značky Samsung

Spoločnosť Samsung Electronics predstavila virtuálne ihrisko Samsung Space Tycoon, súčasť globálnej platformy Roblox. Space Tycoon je virtuálny priestor, kde používatelia môžu tvoriť a hrať hry a zdieľať zážitky s využitím produktov značky Samsung spoločne s obyvateľmi iných vesmírnych civilizácií. Prostredím aj funkciami pripomína nové ihrisko obľúbené „podnikateľské simulátory“, pre ktoré sa ujalo označenie Tycoon (magnát).

Samsung služba bola vytvorená na mieru zákazníkom z generácie Z – tí budú mať k dispozícii integrovanú platformu v metaverze, na ktorej budú môcť vytvárať a využívať najrôznejšie produkty spojené so značkou Samsung. Cieľom projektu je, aby si používatelia z generácie Z mohli značkové produkty ľubovoľne vyskúšať a vzájomne spolu pri tom komunikovať.

Nie je to však prvýkrát, keď sa Samsung objavuje v Robloxe. Ako prvá značka na území Českej republiky a Slovenska využila platformu na propagáciu svojich mobilných telefónov série Galaxy S22. Celosvetovo má Roblox vyše 160 miliónov používateľov. Z pohľadu reklamných formátov je Roblox zaujímavý tým, že ide o inováciu, ktorá zároveň zaujme unikátnu cieľovú skupinu mladých ľudí, ktorých bežná on-line ani televízna reklama nezasiahne. Navyše, značky sa v Robloxe objavujú ojedinele a tak má reklama vyššiu šancu zaujať.

„Space Tycoon koncipujeme ako virtuálne ihrisko, kde sa môže stretávať veľké množstvo zákazníkov a užívať si neobmedzené možnosti virtuálneho priestoru,“ vyhlásil Jinsoo Kim, výkonný viceprezident dizajnového centra Samsung Electronics. „Chceme dať našim zákazníkom z generácie Z príležitosť zažiť produkty značky Samsung doposiaľ nevídaným spôsobom.“

V prostredí Space Tycoon môžu používatelia pomocou vyťažených surovín sami vytvárať až 20 rôznych produktov značky Samsung od smartfónov Galaxy po televízory a domáce spotrebiče. Zároveň môžu nakupovať alebo vylepšovať herné prvky rôznych typov. Môžu začať s reálnymi produktmi a meniť ich dizajn, aby sa dali využiť na herné účely. Napríklad zo skladacieho telefónu Galaxy Z Flip je možné urobiť batoh alebo kolobežku, vysávač Jet Bot sa zase v rukách kreatívnych užívateľov môže zmeniť na vznášadlo a lifestylový televízor Sero zase na helikoptéru pre jednočlennú posádku.

Space Tycoon bude mať pri spustení 14 jazykových verzií, medzi ktoré patrí kórejčina, angličtina, čínština a španielčina. V budúcnosti pribudnú ďalšie interaktívne funkcie, vďaka ktorým spolu budú môcť užívatelia komunikovať, zdieľať svoje výtvory alebo sa zúčastňovať exkluzívnych virtuálnych večierkov. Okrem toho chce Samsung organizovať špeciálne online akcie na webe Samsung.com s hashtagom #YouMake campaign, zamerané na vytváranie nových farebných variantov produktov Samsung. Ďalšie informácie: design.saumsung.com alebo smsng.co/YouMake_JUL_Space_YT.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.