Spoločnosť Hisense je jeden z hlavných partnerov výstavy IFA 2023. Prezident Hisense Group Holdings Co., Ltd. tiež vystúpil na IFA Leaders Forum ako prvý prezentátor a my sme boli na jeho prednáške. Vo svojom prejave predstavil víziu firmy ale aj celého odvetvia.
Neskôr sme boli aj v hale č. 23, kde má Hisense svoj stánok. Na veľkorysej ploche rozčlenenej podľa životného štýlu a scenárov tu firma predstavuje najnovšie technológie a interaktivitu naprieč produktovými radmi.
Našli sme tu inteligentné televízory vrátane vlajkovej prémiovej Mini-LED TV UX, ďalej laserovú projekčnú technológiu, herné riešenia ale aj inteligentné domáce spotrebiče prepojené cez platformu ConnectLife.
Časť prezentácie je tu venovaná displejom na komerčné využitie. Samostatná téma potom predstavuje globálny sponzoring nadchádzajúceho ME vo futbale. Ako sme zistili, Hisense sa stal oficiálnym sponzorom UEFA EURO 2024.
Do portfólia Hisense patrí aj značka Gorenje. Tá ponúka malé aj veľké domáce spotrebiče na varenie, chladenie, starostlivosť o bielizeň. Aj tieto zariadenia sa dajú prepojiť do jedného celku s využitím rovnakej inteligentnej platformy ConnectLife. Práve toto prepojenie jednotlivých zariadení do spoločného ekosystému je spoločným menovateľom oboch značiek.
V hale číslo 23a sme si tiež pozreli produkty prémiovej škandinávskej značky ASKO s domácimi spotrebičmi s prvotriednym dizajnom a remeselným prevedením, špičkovými technológiami a udržateľnou filozofiou. Tieto spotrebiče ponúkajú ten najvyšší komfort a dokonalosť a pýšia sa viacerými cenami za dizajn.
Späť ale ku kľúčovej prednáške prezidenta Hisense. Fisher Yu hovoril o budúcnosti techniky. Vysvetľoval riešenia riadené scenárom, zmeny v správaní používateľov, ktorí požadujú inteligentnejšie a používateľsky prívetivejšie výrobky. Produkty už nemožno chápať oddelene, treba ich brať ako súčasť celého systému.
„Spoločnosť Hisense si tento prístup osvojila a aplikuje ho naprieč celým svojim portfóliom. Neustále inovuje a optimalizuje svoje výrobky a služby tak, aby zodpovedali potrebám zákazníka. Ten je pre Hisense stredobodom. Vo svojom holistickom obchodnom modeli využíva Hisense silu internetu, aby svojim zákazníkom ponúkol služby založené na scenároch. Na obrazovku alebo displej spotrebiča pozerá ako na médium pre vytvorenie technického systému označovaného ako „obrazovka + operačný systém + platforma“, uviedol okrem iného Fisher Yu.
Fisher Yu mimochodom pracuje v priemysle spotrebnej elektroniky viac ako 25 rokov. Pred funkciou prezidenta Hisense Group Holdings Co., Ltd., pán Yu zastával funkciu prezidenta Hisense Visual Technology. Vďaka vyspelým technologickým inováciám, silnej obchodnej stratégii a vizionárskym obchodným postrehom sa čo do počtu dodaných televízorov v roku 2022 stala značka Hisense jednotkou na čínskom trhu a číslom dve na celom svete.
Ficher Yu sa významne podieľal na formovaní sektora displejov Hisense. Pod jeho vedením sa stal Hisense priekopníkom vo vývoji revolučných produktov, akým je platforma ULED X a 8K Laser TV. Mimoriadna je aj platforma Hisense ULED, ktorá znamená prielom v technológii LED TV – ponúka výborný jas a bezkonkurenčne realistický obraz.
Okrem toho pán Yu prispel ku globálnemu rozvoju platformy pre inteligentné televízory Hisense. Stál na čele vývoja vlastného operačného systému VIDAA a viedol integráciu viac ako 1000 aplikácií a streamovacích kanálov do operačného systému Hisense TV s viac ako 33 miliónmi pripojených zariadení na celom svete.
Zdroje: vlastné, Hisense, global.hisense.com
Prečítajte si tiež