Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť Home Credit Slovakia, ktorá je známa svojimi inovatívnymi finančnými produktmi, vstúpila do hlavnej fázy svojej celoročnej reklamnej kampane a pridáva komunikáciu nového produktu pre živnostníkov.

Prichádza s novým televíznym spotom v hlavnej úlohe s drobným živnostníkom – stolárom. Značka Home Credit medziročne zvyšuje podiel vo vysielaní a rastie vo všetkých sledovaných brandových metrikách.

„Akvizičná marketingová komunikácia Home Creditu stojí v tomto roku na digitálnom marketingu a televíznej kampani na kanáloch Markíza Group. Od začiatku roka investujeme pomerne výrazne do online videoformátov a zároveň prakticky každý mesiac skúšame nové, pre nás netypické formáty, ktoré nám pomôžu náš mediálny mix ešte viac rozšíriť a diverzifikovať tak závislosť na tradičných médiách,“ uvádza Jan Vašíček, vedúci sekcie Marketingu.

Home Credit na začiatku októbra ohlásil vstup na trh s finančnými produktami pre malých podnikateľov. V prvej fáze spustil produkt určený na prevádzkové financovanie živnostníkov do výšky 20 tisíc eur. V súvislosti s týmto produktovým obohatením rozširuje tiež komunikačnú kampaň a v televíznej i online kampani komunikuje nový spot na nový produkt Flexibilný úver pre podnikateľov.

„Nadlinková komunikácia na segment ‚mikro‘ v súčasnosti tvorí približne 30 % našej kampane a v budúcom roku v nej budeme systematicky pokračovať. Ciele nie sú malé. Do piatich rokov by sme chceli na trhu financovania podnikateľov dosiahnuť porovnateľnú znalosť komunikácie a zvažovania značky, ako máme teraz u spotrebiteľov,“ dopĺňa Vašíček.

Nový spot pre podnikateľov vychádza z úspešného kreatívneho konceptu Úsmevy. V hlavnej úlohe sa predstavuje drobný živnostník – stolár. Na výrobe sa podieľala pražská filmová agentúra BLACKBOT pod vedením Tomáša Šišku a zlínska IS Produkce.

Podľa série pravidelných prieskumov realizovaných v spolupráci so spoločnosťou Perfect Crowd vzrástla od spustenia komunikačného konceptu Úsmevy v júni 2022 spontánna znalosť značky Home Credit na Slovensku o 25 %, zvažovanie značky o 47 % a znalosť komunikácie o 16 %.
https://www.youtube.com/watch?v=whOQK-E0vzA

Značky: