Službe sa darí a argumentuje najmä kvalitným obsahom.

Disney+ hovorí o tom, že v budúcnosti plánujú zasiahnuť proti zdieľaniu hesiel. Táto informácia nie je nová a už v júni začali iniciatívu voči takýmto postupom zo strany používateľov. Podľa slov Hugha Johnstona (hlavný výkonný viceprezident a finančný riaditeľ Disney+) sa toto naplno rozbehne v septembri. Disney však nie je len streamovacia služba, ale aj zábavné parky.

Firma sa snaží vytvárať rôzne ponuky obsahu v rámci svojich značiek. To jej pridáva vyššiu hodnotu a tak vidia aj rast sledovania na jednotlivých službách ako napríklad Hulu alebo v rámci značky Fox. Zvyšovanie ceny firma obhajuje aj navýšením kvality obsahu, ako aj úspechom niektorých filmov. Máme teraz na mysli konkrétne kreslenú rozprávku Inside Out alebo filmy zo série Deadpool či Planéta opíc.

Zdieľanie hesiel je bežnou praktikou, ktorou sa zaoberajú aj ostatné streamovacie služby. Situáciu sledujeme a zatiaľ platí to, že všetci služby budú nejakým spôsobom filtrovať a rozpoznávať takéto praktiky. Cieľom firiem je previesť takto konajúcich používateľov služby na rodinné predplatné alebo s vytvorením vlastného účtu. Netflix je zatiaľ najpokrokovejší a takýmto používateľom dokonca v minulosti priniesol špeciálny nástroj. Ten umožnil v jednoduchom kroku opustiť fiktívnu rodinu a exportovať si svoje dáta do samostatného účtu.

Hugh Johnston ďalej povedal, že nie je to tak dávno, čo prerábali 1 mld. USD za štvrťrok a teraz zarábajú. Cieľom firmy je dostať sa na dvojciferné marže. V rámci zárobku schopnosti firmy by mali byť do tohto započítané aj výletné lode. Podľa interných analýz sa tieto lode budú splácať veľmi rýchlo a firma by mala byť zisková na viacerých frontoch.

Zdroj: Seeking Alpha

Prečítajte si aj:

Značky:

Michal Reiter

Michal Reiter
Publikujem o dianí na internete, súkromí, bezpečnosti a testujem notebooky, smartfóny, audio produkty a ďalšie gadgety.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.