Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

ČSOB sa v rámci svojej aktuálnej kampane ako prvý slovenský klient rozhodla využiť inovatívny formát 4DX pre svoj spot, v ktorom premiérovo ponúka spojenie bankového a poistného benefitu. Kampaň pripravila agentúra MUW Saatchi & Saatchi, využitie 4DX doporučila mediálna agentúra UNIVERSAL McCANN a adaptácia spotu do formátu 4DX bola zrealizovaná pod dohľadom New Age Advertising. Výsledok unikátnej kreatívy môžu zažiť diváci v 4DX kine Cinema City v bratislavskom multiplexe Aupark.

Jediná 4DX kinosála na Slovensku, ktorej 142 miest je takmer permanentne vypredaných, zažíva okrem klasických filmových premiér, tiež jednu významnú marketingovú udalosť. ČSOB sa totiž rozhodla využiť možnosti najmodernejšej 4DX technológie, ktorá je na Slovensku k dispozícii výhradne v bratislavskom kine Cinema City Aupark, k adaptácii svojho reklamného spotu. Stala sa tak prvým slovenským klientom, ktorý sa rozhodol zaujať publikum originálnym a inovatívnym poňatím svojej reklamy.

„Cieľom ČSOB je sprístupňovať klientom všetky zaujímavé a užitočné novinky. Preto sme sa rozhodli využiť 4DX reklamu, ktorá so sebou prináša nový pozitívny zážitok. Návštevníci kina majú vďaka nej možnosť zažiť si doslova na vlastnej koži presne to, čo aj hlavná tvár konceptu, herec Jake Maskall.
Reklama je tak na Slovensku rovnako unikátna, ako v nej ponúkaný benefit,“ vysvetľuje riaditeľka Odboru komunikácie ČSOB Andrea Király

ČSOB vo svojom spote prezentuje výnimočný benefit na slovenskom bankopoistnom trhu – bežný účet spojený s poistením. Za kampaňou stojí agentúra MUW Saatchi & Saatchi, pričom nápad na využitie 4DX kinospotu priniesla mediálna agentúra UNIVERSAL McCANN. Samotnú adaptáciu mali
v spolupráci s New Age Advertising – Cinema City na starosti profesionáli z Južnej Kórey, odkiaľ technológia 4DX pochádza. O tom, že odviedli veľmi dobrú prácu, svedčí aj fakt, že klient bol pri testovaní spotu milo prekvapený efektmi, a to aj tými, ktoré technici pridali nad rámec pôvodných
plánov, pretože zo skúsenosti vedia, ako spot ideálne doplniť s cieľom, čo najviac zaujať diváka. „Snahou každej reklamy je, aby si ju ľudia zapamätali a vzbudzovala v nich pozitívne emócie. Už klasická kinoreklama je vďaka veľkému plátnu a skvelému zvuku v tomto ohľade jedinečná, ale využitie možností formátu 4DX ju posúva ešte o ďalšiu úroveň vyššie, „vysvetľuje výhody Silvia Nespalová, Media Sales Manažérka NAA Slovensko.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.