Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

V Bratislave sa uskutočnilo odovzdávanie ocenení Hermes Komunikátor roka 2016 pre najlepšie komunikujúce inštitúcie so zákazníkmi.

ČSOB uspela hneď v dvoch kategóriách. Verejnosť v hlasovaní označila za najlepšie komunikujúcu spoločnosť v kategórii poisťovníctvo ČSOB Poisťovňu. Cenu agentúry 2016 za prihlásený projekt v kategórii Interná komunikácia získalo podujatie ČSOB Bratislava Marathon.

Verejnosť mohla v termíne od 12. septembra do 12. októbra 2016 hlasovať za inštitúciu, s ktorou má najlepšie osobné skúsenosti z oblasti komunikácie. Do hlasovania verejnosti sa zapojilo celkovo 23 179 ľudí. V hlasovaní rozhodli o tom, že v kategórii poisťovníctvo je najlepšie komunikujúca spoločnosť ČSOB Poisťovňa.

„Spätná väzba od verejnosti a vnímanie komunikácie z pohľadu klienta sú pre firmy vždy veľmi dôležité.  Zároveň je to veľký záväzok, aby sme sa posúvali ďalej a prekonávali už teraz vysoko nastavené očakávania,” uviedla Andrea Király, riaditeľka Odboru komunikácie ČSOB.

Novinkou 3. ročníka projektu HERMES Komunikátor roka bolo ocenenie Cena agentúry 2016. Ocenenie za prihlásený projekt v kategórii Interná komunikácia si odniesla práve spoločnosť ČSOB a podujatie ČSOB Bratislava Marathon. Zvíťazila s projektom „Ako sa podarilo rozbehať už viac ako poltisíc bankárov“.

Vítame, že v tomto ročníku pribudla pre spoločnosti možnosť odprezentovať úspešné projekty, ktoré majú celospoločenský prínos. ČSOB Bratislava Marathon rozbehal nielen bankárov, ale celé Slovensko. Pôvodne mestský beh sa stal rešpektovaným športový podujatím s medzinárodnou účasťou,“ dodáva A. Király.

Značky: