Coolpad: S Európskym trhom to myslíme smrteľne vážne, časť 1
Mali sme možnosť položiť mu niekoľko otázok ohľadne nášho regiónu, ale aj vývoja smartfónov vo firme Coolpad. Pán Liu Jianfeng nám hneď na začiatku povedal, že Coolpad to myslí s radikálnym vstupom na európsky trh smrteľne vážne. Je to pre túto značku podstatný zahraničný trh, hneď za vstupom Coolpadu na americkú pôdu. Rovnako je pre Coolpad významný aj indický trh. Pripomeňme, že Coolpad mal na CESe svoj stánok a o túto značku je v USA záujem.
Pri rozširovaní svojho podielu na trhu v EU chce Coolpad postupovať krok po kroku. Rovnaký postup sa použil Liu Jianfeng aj v jeho predchádzajúcom pôsobisku (ako sme zistili, bola to firma Huawei). Liu považuje za jeden z rozhodujúcich prvkov v Európe aj víťazstvo značky Coolpad v hlasovaní komisie európskych novinárov EISA, ktorej členom je aj magazín TOUCHIT.
Podobné články
Vianočné nákupy bez starostí: Prečo sa oplatí Allegro Smart!
Nové číslo TOUCHIT už nájdete v novinových stánkoch.
SleepSound: Slovenský startup mení spôsob zaspávania
Vianočná poradňa: Monitory
Inteligentné darčeky pod stromček: Od smart domácnosti až po kuchyňu