Internetový predajca Alza.cz rozširuje sortiment o vlastnú značku – zatiaľ o IT a elektro príslušenstvo.
Pod názvom AlzaPower už ponúka batérie, výkonné nabíjačky alebo dátové káble, pričom ďalšie produkty budú postupne pribúdať. Od budúceho roka firma plánuje tiež vlastnú produkciu hobby vybavenia. S myšlienkou vlastnej značky pracuje Alza už dlhšiu dobu – príkladom je napr. vlastný rad herných PC zostáv Alza GameBox.
S AlzaPower sa teraz zameria aj na oblasť energie a nabíjania a v rovnomennej sekcii na webe ponúkne všetko od káblov, alkalických batérií cez power banky, redukcie USB až po zariadenia na rýchle či bezdrôtové nabíjanie. Ceny štartujú od 89 €.
„Zákazníkom chceme prinášať spoľahlivý tovar prvotriednej kvality, ktoré sami testujeme a používame. Na zahraničných veľtrhoch preto osobne vyberáme potenciálne fabriky schopné vyrobiť najlepšie produkty; zásadným meradlom je pritom kvalita. Vďaka vlastnej značke môžeme ovplyvniť podobu produktu, obal, popredajný servis aj konečnú cenu, a tá bude viac než prívetivá, „približuje filozofiu novej značky obchodný riaditeľ Alza.cz Petr Bena. „Našim produktom veríme natoľko, že na nich budeme mať predĺženú záruku a u niektorých z nich (napr. pri nabíjačkách na notebooky) dokonca záruku doživotnú.“
Prvá položky pod značkou AlzaPower sa v ponuke e-shopu objavili bez komunikácie v lete ako pilotný test zákazníckeho záujmu. Výsledky predčili očakávania: „Spätná väzba od ľudí je skvelá. Väčšina našich produktov má hodnotenie ďaleko prevyšujúcu konkurenciu a napr. v kategórii nabíjačiek na mobilné telefóny sme sa veľmi rýchlo dostali medzi TOP 3 najpredávanejšie nabíjačky v e-shope Alza.cz. Rovnako je to aj s nabíjacími káblami typu lightning – každý tretí predaný dátový kábel aktuálne nesie značku AlzaPower, „dodáva Jan Rajdl, produktový manažér Alza.cz.
Pri tvorbe dizajnu vlastného obalu sa firma držala zásad spoločenskej zodpovednosti – produkty k zákazníkom putujú v originálnom ekologickom a plne recyklovateľnom balení z pevného papiera bez plastových častí, chemických lepidiel a s potlačou na báze sójových bôbov, čo je v súčasnosti asi najšetrnejšie riešenie atramentovej tlače. Aj týmito drobnými detailmi sa chce Alza odlíšiť – sama šetrí prírodu a zdroje a učí tomu aj svojich zákazníkov.
Vlastná značka bude predávaná vo všetkých krajinách, kde Alza pôsobí. Na AlzaPower už čoskoro nadviaže aj hobby vybavenie. Ďalšie informácie budú oznámené na jar budúceho roka. Kompletná ponuka tu