Môžete použiť priamo mobilnú aplikáciu alebo inú metódu.

Viacero čitateľov nás v poslednej dobe kontaktovalo s otázkami ohľadom kolobežiek Bolt. Je pravda, že o týchto kolobežkách píšeme, bohužiaľ, vaše problémy s nimi nevyriešime. V takýchto prípadoch je potrebné, aby ste kontaktovali priamo Bolt.

Môžete tak spraviť nasledovne:

  • priamo cez mobilnú aplikáciu Bolt (viď. screenshoty v článku)
  • telefonicky cez záznamník s číslom +421 2 33056078 – tento spôsob je používaný najmä na nahlasovanie kolobežiek
  • cez online formulár, čo je najčastejšie využívaná možnosť – https://bolt.eu/sk/report-scooter/
  • cez email – slovakia-kolobezky@bolt.eu
Bolt kolobežky: Ako kontaktovať podporuZdroj: Roman Kadlec / TOUCHIT
Bolt kolobežky: Ako kontaktovať podporu

Zdroj: Bolt, vlastné

Prečítajte si aj:

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Špecializujem sa na Apple, ASUS, Garmin, smart hodinky, robotické vysávače a herné zariadenia. Nájdete ma na sociálnych sieťach @roman_fitit

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.