Heinz dostal lekciu z nedbanlivosti.

Spoločnosť Heinz spustila v roku 2012 marketingovú kampaň, ktorá umožňovala používateľom, aby si prispôsobili fľašku s kečupom. Použili k tomu špecializovanú webovú stránku, na ktorú odkazoval QR kód na etikete.

Táto kampaň trvala až do roku 2014. Heinz následne nechal expirovať doménu stránky, čo využil prevádzkovateľ najväčších nemeckých porno stránok. Doménu odkúpil, presmeroval ju na jeden zo svojich webov s obsahom pre dospelých a asi si viete domyslieť, ako to pokračovalo ďalej.

Výrobca kečupov momentálne rieši sťažnosť jedného zákazníka, ktorý je pobúrený tým, že ho fľaša kečupu presmerovala na porno stránky. Heinz ponúkol kompenzáciu v podobe personalizovanej fľašky.

Značky:

Roman Kadlec

Roman Kadlec
Testujem inteligentné hodinky, robotické vysávače, smartfóny a herné zariadenia. Sledujte ma na sociálnych sieťach @roman_fitit