Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Dojem používateľa z vašej web stránky je často kľúčovým aspektom počas získavania nových a stálych zákazníkov. Používateľsky prívetivý web vyzerá profesionálne a ľahko sa na ňom pohybuje každý, kto ho navštívi – aj človek, ktorý nie je dostatočne technologicky zdatný.

1.    Intuitívna web stránka

Používatelia pristupujú k stránkam často so skeptickým pohľadom – takmer vždy predpokladajú, že ich sklamú a to zvyšuje ich zvedavosť. Preto webová lokalita, ktorá používateľom pomôže nájsť a jasne odprezentovať to, čo očakávajú, získa náskok pred konkurenciou.  Na intuitívne navrhnutej webovej stránke sú jednotlivé prvky vytvorené a usporiadané tak, aby používateľ mohol prirodzene a bez námahy pristupovať k informáciám, orientovať sa a vykonávať transakcie.

2.    Responzívny dizajn

Vytvorenie webovej stránky, ktorá sa prispôsobí každému zariadeniu a veľkosti obrazovky ba malo byť samozrejmosťou. Vaša webová lokalita by mala poskytnúť používateľom čo najlepší zážitok bez ohľadu na to, či používajú počítač, notebook, tablet alebo smartfón.

Responzívny dizajn webuZdroj: elements.envato.com
Responzívny dizajn webu

3.    Jasná výzva k činnosti

Hlavnou úlohou vašej web stránky je sprevádzať potencionálneho zákazníka na každom kroku jeho rozhodovacieho procesu. Na hlavnej stránke musia byť jasné a vizuálne výrazné tlačidlá s výzvou k činnosti, ktorú chcete dosiahnuť – či už ide o prihlásenie sa na odber noviniek, nákup alebo vyplnenie kontaktného formulára. Poskytnite používateľovi jasné pokyny.

4.    Rýchlosť načítania

Rýchlosť načítania je kľúčovým faktorom používateľského zážitku. Pomalé načítavanie webových stránok frustruje návštevníkov – nikto predsa nemá rád čakanie. Optimalizujte výkon svojich webových stránok minimalizovaním veľkosti súborov, komprimovaním obrázkov a využívaním techník ukladania do vyrovnávacej pamäte.

Tvorba web stránok, na ktorých zákazník s radosťou zostane a preskúma vaše produkty či služby nie je žiadna veda. No ak si na to predsa netrúfate, oslovte odborníkov.

Značky: