Slovenská sporiteľňa usporiadala svoju prvú vlastnú biznis konferenciu, ako prvá banka na Slovensku.
Cieľom bolo hovoriť nielen o horúcich témach – technologických novinkách, spomalení ekonomiky, medzigeneračnej výmene vo firmách či o spolupráci samospráv a firiem – ale zároveň inšpirovať slovenských podnikateľov #akonato. Partnermi konferencie boli Eset, EGIT a mediálny partnerom bol týždenník Trend. Záštitu nad konferenciou prevzal primátor Bratislavy Matúš Vallo a banka v spolupráci s mestom a Starou tržnicou podporili vznik komunitného kompostéra.
„Moderná krajina potrebuje firmy a podnikateľov, ktorí si veria. A banku, ktorá verí im. To je motto našej kampane #mamnato. Veriť si je dôležité, nastal ale čas ukázať #akonato. Preto sme sa rozhodli usporiadať vlastnú konferenciu, inšpirovať slovenských podnikateľov, ako by mohli riešiť súčasné problémy. Myslím, že s našimi partnermi sa nám to podarilo a už dnes sa teším na pokračovanie konferencie,“ vraví Norbert Hovančák, člen predstavenstva Slovenskej sporiteľne zodpovedný za firemné bankovníctvo a finančné trhy.
Hlavným spíkrom konferencie bol David Pavlík zo spoločnosti Kiwi.com. V minulosti pracoval pre Microsoft, Amazon, Netflix a aj pre Elona Muska v SpaceX, kde pracoval na vesmírnych technológiách. Dnes z pozície CIO buduje rozsiahlu technologickú platformu pre Kiwi, ktorá poskytne podporu pre jej budúci výrazný rast. O ďalších spíkroch či programe nájdete viac informácii na web stránke konferencie: www.akonatokonferencia.sk
Samotní účastníci konferencie mohli prispieť kartou, mobilom či hodinkami na projekt komunitného kompostéra. Ten bude schopný spracovať odpad pochádzajúci z vlastnej činnosti Starej tržnice, od prevádzok Starej tržnice a od partnerských prevádzok a subjektov sídliacich mimo budovy a v jej bezprostrednom okolí. Jeho kapacita by mala byť 100 až 150 kíl odpadu denne. A Slovenská sporiteľňa sa zaviazala, že prispeje sumou 10 000 eur.
Ďalšie aktivity na konferencii:
- Sadni si projekt – využitie užitočného outdooru (partnerstvo s mestom Bratislava) v priestore aj na stagei
- Užitočný outdoor – recyklácia starých bannerov – navigácie na podujatí
- Využívanie iba digitálnych nosičov
- Badge na krk – šnúrky z recyklovaných PET fliaš bez potlače, menovky z použitého kartónu
- Zero waste catering a Nezjedené jedlo išlo pre OZ Ženy v núdzi
- Kvetináče z papierových tašiek s brandom Slovenskej sporiteľne (vyrobené na vianočnú kampaň spred roka)
Vizitka eventu:
Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: E-MOTION
Réžia: Peter Jančár z TEDx
Mediálna agentúra: Wavemaker