Od 1. januára 2021 začala spoločnosť Allianz Slovenská poisťovňa používať nové logo. Z doterajšieho, ktoré spoločnosť používala od zlúčenia poisťovne Allianz s trhovým lídrom Slovenskou poisťovňou v roku 2003, už nefiguruje „Slovenská poisťovňa“. Od nového roka tak najväčšia poisťovňa na slovenskom trhu používa jednotné globálne logo Allianz.
Allianz – Slovenská poisťovňa je súčasťou skupiny Allianz, ktorá pôsobí vo viac ako 70 krajinách sveta a má vyše 100 miliónov klientov. Značka Allianz, s hodnotou takmer 13 miliárd eur, patrí medzi najhodnotnejšie značky sveta.
Prechod k celosvetovému logu je súčasťou stratégie skupiny Allianz, kde jednoduchosť vyhráva. „Z prieskumov, ktoré sme medzi klientmi robili v priebehu rokov o ich vnímaní značky a loga Allianz verzus Allianz – Slovenská poisťovňa, bolo postupne vidieť klesajúcu afinitu, respektíve blízkosť k Slovenskej poisťovni a nárast obľuby len samotného Allianz. Značka Allianz nám v prieskumoch dlhodobo a výrazne vychádza ako top dôvod, pre ktorý sa klienti rozhodnú u nás poistiť, pretože sme garanciu moderných, férových a kvalitných produktov a služieb,“ vysvetľuje riaditeľ odboru market manažmentu Allianz – Slovenskej poisťovne Jozef Kruppa.
Úprava vizuálnej identity značky poisťovne na Slovensku je v súlade s pravidlami globálnej identity a novými projektami skupiny Allianz. Samotný názov spoločnosti v textovej podobe ostáva aj naďalej Allianz – Slovenská poisťovňa. Výmena loga v tlačových materiáloch, na budovách a predmetoch sa uskutoční v priebehu roka 2021.