Alza.sk predstavila v týchto dňoch update svojej nákupnej aplikácie. Zákazníci teraz ešte pred kliknutím na vyzdvihnutie objednávky vedia, ako dlho bude celý proces výdaja tovaru trvať a v priebehu môžu sledovať odpočet času. Vďaka tomu sa zníži čas strávený na pobočke a v rade a obmedzí sa množstvo tovaru, ktoré si zákazníci nestačia odoberať. Firma tým chce prispieť k ešte väčšej bezpečnosti zákazníkov a plynulosti vyzdvihnutia nákupov.
Najväčší slovenský e-shop neustále pracuje na rozvoji svojej nákupnej aplikácie. Výrazného zlepšenia sa dočkala mimo iné funkcia vyzdvihnutia objednávky. Zákazníci ju totiž od začiatku pandémie využívajú mnohonásobne viac. Napríklad na hlavnom Showroome spoločnosti v Bratislave je to o 160 % viac ako pred pandémiou a v ostatných pobočkách predajnej siete bol nárast využitia funkcie o takmer 500 %.
„Nepretržite pracujeme na tom, aby bol nákup z mobilných zariadení pre našich zákazníkov čo najpríjemnejší a najjednoduchší. Iba počas minulého roka navštívili náš e-shop z mobilných zariadení dve tretiny zákazníkov,“ uviedol Vladimír Dědek, riaditeľ webového a mobilného vývoja v Alze. „Behom pandémie zaznamenala naša aplikácia viac ako pol milióna nových stiahnutí a záujem o ňu rastie aj tento rok. Zákazníci oceňujú práve možnosť jednoduchého a rýchleho vyzdvihnutia objednávok na pobočkách,“ doplnil.
Funkcia vyzdvihnutia objednávky cez mobilnú aplikáciu umožňuje na minimum obmedziť kontakt a pobyt v priestoroch výdajných miest aj čakanie v radoch. Zákazník ešte pred zahájením výdaja vidí, za ako dlho v danej chvíli personál vybranej pobočky jeho objednávku pripraví, a môže tak prísť presne na čas. Pokiaľ teda napríklad vie, že mu cesta bude trvať len päť minút a vydanie desať, môže v aplikácii zahájiť výdaj ešte pred príchodom. Vďaka interaktívnemu odpočtu je navyše možné jednoducho kontrolovať, koľko času zostáva. Firma tak chce zákazníkom uľahčiť plánovanie ich času. Odpočet spoločne s jasnými inštrukciami a všetkými potrebnými informáciami na jednom mieste má zároveň obmedziť počty objednávok, ktoré si zákazníci nestihnú včas odobrať na priehradkách. Tieto zameškané objednávky totiž môžu viesť k nežiadúcej tvorbe radu.
Alza plánuje túto funkciu ďalej rozvíjať, jednou z ďalších možností by tak v blízkej dobe mala byť možnosť zvoliť donesenie objednávky na konkrétne parkovacie miesto alebo umožnenie jednoduchého zdieľania objednávok na ich vyzdvihnutie iným registrovaným zákazníkom.
Aplikácia je na stiahnutie zadarmo