Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Prístup ľudí k mobilite sa začína meniť.

Kým ešte donedávna mali pri osobnej doprave záujem len o využívanie áut, v súčasnosti sa čoraz viac zaujímajú aj o vlaky, autobusy, či dokonca kolobežky a bicykle. A tomuto trendu sa prispôsobujú už aj najväčší hráči v operatívnom biznise. „Naši klienti majú určený mesačný rozpočet na mobilitu. Po novom ho však už nechcú využívať len na prenájom vozidla, v cene paušálu chcú mať zahrnuté viaceré kombinácie dopráv,“ vraví Michal Duška, obchodný riaditeľ Arval Slovakia.

Keďže zatiaľ v prípade tejto služby, tzv. mobility budžetu, ide o úplnú novinku, aktuálne prebieha jej testovanie v zahraničí. K rastu záujmu o jej využívanie by ale mohla prispieť aj aplikácia, ktorá manažovanie viacerých druhov mobility klientom značne uľahčí. Ide o produkt, ktorý by sa v strednodobom horizonte mohol dostať aj na slovenský trh.

Ďalšou mimoriadne zaujímavou novinkou v operatívnom lízingu je flexibilný produkt, ktorý umožňuje zákazníkovi využívať viaceré druhy áut. Mnoho klientov totiž v jeden týždeň potrebuje malé mestské, ideálne dokonca elektrické vozidlo, v iný týždeň ale precestuje tisícky kilometrov a uprednostnil by priestrannejšie a praktickejšie SUV na dieselový pohon. „Funguje to tak, že si náš zákazník v rámci dohodnutého mesačného poplatku prenajíma možnosť kombinovať rôzne typy automobilov, ktoré využíva podľa svojej aktuálnej potreby. Ide taktiež o produkt v štádiu testovania a v prípade, že to dopadne úspešne, začneme ho ponúkať aj slovenským klientom,“ objasňuje Michal Duška.

K novinkám dochádza aj v rámci digitalizácie. Platí totiž, že už takmer vo všetkých finančných inštitúciách vie zákazník väčšinu svojich požiadaviek vybaviť digitálne, firmy pôsobiace v operatívnom lízingu nevynímajúc. Arval Slovakia tak ponúka svojím zákazníkom rôzne digitálne nástroje na správu vozového parku.

„Či už je to nástroj pre fleet manažérov v podobe Arval Fleet Status, alebo aj nástroj na ucelený prehľad a vybavenie väčšiny požiadaviek a otázok ohľadom vozidla. To rieši mobilná aplikácia Arval Mobile,“ upresňuje Michal Duška. Ako ďalej dodáva, zákaznícke dopyty rieši líder operatívneho lízingu u nás buď prostredníctvom dedikovaných aplikácii, mobilnej aplikácie, prostredníctvom on-line service booking, no a, samozrejme, aj emailom. „V prípade potreby je však neustále k dispozícii dedikovaný account manager, či driver desk specialist,“ uzatvára obchodný riaditeľ Arval Slovakia Michal Duška.

Viac informácií nájdete na www.arval.sk.

Značky: