Skupina AXA vynovila a zmodernizovala svoj klientský portál Osobný účet Moja AXA. Vylepšený dizajn, intuitívne ovládanie a optimalizácia pre všetky typy zariadení dáva priestor klientovi spravovať svoje zmluvy a peniaze jednoducho online, kedykoľvek a kdekoľvek. Klient tak má správu všetkých zmlúv na jednom mieste. Môže oznámiť zmenu osobných údajov online, alebo si taktiež online zadať požiadavku na finančnú operáciu. Môže sledovať stav vybavovania poistných udalostí, či pomenovať si svoje zmluvy podľa seba, napríklad podľa dôvodu ich založenia.
Nový klientský portál Osobný účet Moja AXA je platformou, ktorá združuje všetky informácie súvisiace s aktivitami klienta. Skupina AXA Česká republika & Slovensko vylepšila nielen dizajn portálu, ale aj užívateľský komfort. AXA chce týmto krokom odbremeniť svojich klientov od papierovačiek či dodatočného dokladovania. Moja AXA totiž obsahuje nielen všetky zmluvy, ale aj prehľad všetkých dokumentov k zmluvám, ročné výpisy, daňové výpisy. Klient získa vďaka novému portálu takisto prehľad o stave investícií a zostatkov na zmluvách. Klienti určite ocenia aj možnosť online oznámenia zmien, ktoré u nich nastali. Napríklad zmeny osobných alebo kontaktných údajov, rovnako tak môžu online zadávať svoje požiadavky na finančné operácie na svojich zmluvách. Výhodou je tiež možnosť pomenovať zmluvy podľa seba, alebo podľa dôvodu či príležitosti ich založenia.
Osobný účet Moja AXA tiež ponúka informácie k úhradám platieb na zmluve vrátane QR kódu pre jednoduchšiu realizáciu platby, ale aj informácie k nahlasovaniu či sledovaniu poistných udalostí online.
,,Moja AXA je nástrojom na efektívnejšiu komunikáciu s našimi klientmi. Našou snahou je veci zjednodušovať, a táto platforma to dokonale spĺňa. Digitalizácia procesov je jednou z našich priorít, preto neustále vyhodnocujeme a zbierame podnety z praxe. Nastavujeme naše procesy tak, aby sme boli pre našim klientom partnerom na každodennej báze. Je pre nás dôležité, aby si nás klienti vyberali na základe dobrej skúsenosti,“ hovorí Frederic Boulanger, Chief Marketing & Digital Officer skupiny AXA pre Česko a Slovenskú republiku.
,,Nový portál Osobného účtu umožňuje klientovi online zmeny a sťahovanie dôležitých dokumentov k jeho zmluvám, a to v prípade životného a úrazového poistenia, poistenia auta, domácnosti, ale aj poistenia na dôchodok či investičných zmlúv. Ide o najčastejšie služby, ktoré naši klienti využívajú, a zároveň sú pre nich dostupné jednom mieste,“ hovorí Ondřej Vích, Digital Strategy Leader skupiny AXA pre Českú republiku a Slovensko.
Nová Moja AXA je optimalizovaná pre zobrazenie na počítačoch, mobiloch aj tabletoch, klient ju tak môže pohodlne navštevovať kedykoľvek a kdekoľvek.
https://www.youtube.com/watch?v=fr7X5SxA7BA&t.=