Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Rúška, rukavice či dezinfekcia sa stali súčasťou výbavy všetkých nakupujúcich. Spolu s opatreniami, ktoré Tesco zaviedlo vo svojich predajniach, chránia zdravie zákazníkov a kolegov. Tesco radí nakupujúcim, ako môžu nakúpiť ešte bezpečnejšie. Pomôžu moderné technológie ako obľúbená služba Scan&Shop či bezkontaktná platba kartou.

Súčasná mimoriadna situácia zmenila zabehnuté nákupné zvyky. Základné pravidlá pre bezpečné nakupovanie sú všeobecne známe – zakrytie úst a nosa pomocou rúška, šálu alebo šatky spolu s použitím rukavíc či dezinfekcie na ruky pri vstupe do obchodu. Nakupujúcim, ktorí nemajú takýto ochranný prostriedok k dispozícii, ochotne pomôžu kolegovia z Tesca.

Zákazníci čoraz viac pri svojich nákupoch preferujú aj bezkontaktné technológie, ktoré urýchľujú a zjednodušujú nákupy v obchodoch Tesco. Príkladom je služba Scan&Shop, ktorá umožňuje vkladanie produktov rovno do tašky počas nákupu. Bezkontaktné platenie kartou eliminuje čas strávený pri pokladni v zmysle odporúčaní odborníkov.

Z regálu rovno do tašky

Vo viac ako 40 obchodoch Tesca môžu zákazníci nakupovať rýchlo a pohodlne bez nutnosti použiť nákupný košík alebo vozík vďaka obľúbenej službe Scan&Shop. Zákazníci používajú pri nakupovaní so Scan&Shop skenovacie zariadenie umiestnené pri vstupe hneď vedľa košíkov. Alternatívou je stiahnutie mobilnej aplikácie Scan&Shop, vďaka ktorej smartfón funguje ako čítačka čiarových kódov a zaznamená celý nákup. Aplikácia je dostupná pre telefóny s najpoužívanejšími operačnými systémami iOS a Android.

„Zákazníci veľmi pozitívne vnímajú náš zodpovedný prístup k opatreniam na ochranu ich zdravia a bezpečnosti. Vítajú  všetky inovácie, ktoré sú dostupné v Tescu, a pomáhajú im pri ešte bezpečnejšom nákupe. V posledných týždňoch sme zaznamenali zvýšený záujem o rýchle a bezpečné nákupy so Scan&Shop,“ uviedla Veronika Bush, riaditeľka komunikácie Tesca na Slovensku.

Podľa štatistík využívajú Scan&Shop najviac nakupujúci v hypermarketoch v Banskej Bystrici, bratislavskej Petržalke, Žiline, Martine a Trnave. Pri samoobslužnej pokladni následne načítajú QR kód pre dokončenie nákupu a zvolia si, akým spôsobom chcú zaplatiť. Týmto spôsobom sa eliminuje potreba osobného kontaktu zákazníka s našimi kolegami.

Vďaka Scan&Shop majú zákazníci nákup hotový rýchlejšie, skrátiť čas strávený v obchode v aktuálnej situácii odporúčajú aj odborníci. Samozrejmosťou je pravidelná dezinfekcia skenerov, samoobslužných pokladní, ako aj iných plôch v obchode. Navyše, všetky zľavy a akcie Tesca – vrátane možnosti použiť vernostnú kartu Clubcard – platia pri využití Scan&Shop rovnako ako v prípade „bežného“ nákupu.

Reťazec zároveň povzbudzuje nakupujúcich, aby pri platení uprednostnili bezkontaktnú platbu kartou, čo urýchľuje vybavenie pri pokladni. Za bežných okolností totiž odpadá potreba zadávať PIN kód, pokiaľ hodnota nákupu nepresiahne sumu 50 eur. „Zákazníci Tesca v mesiacoch marec a apríl tohto roka uprednostnili vo väčšej miere platenie kartou s bezkontaktnou technológiou. Potvrdzujú to štatistiky, ktoré máme k dispozícii z našej siete 150 obchodov naprieč celým Slovenskom,“ dopĺňa Veronika Bush z Tesca. 

Opatrenia chránia zákazníkov

V obchodoch Tesco je bezpečnosť zákazníkov a kolegov vždy na prvom mieste. Reťazec pristúpil k aktuálnej situácii od začiatku veľmi zodpovedne. Opatrenia, ktoré Tesco dôsledne dodržiava vo svojich obchodoch, chránia zdravie zákazníkov a kolegov.

Tesco posilnilo hygienické rutiny prebiehajúce v predajniach a v ich zázemí. Čistenie vozíkov, košíkov, kľučiek a všetkých plôch v obchodoch prebieha ešte pred otvorením obchodov pre zákazníkov a následne so zvýšenou intenzitou v priebehu celého dňa.

Keďže v jednej predajni môže súčasne nakupovať len limitovaný počet zákazníkov, Tesco pristúpilo ku koordinácii vstupu zákazníkov do obchodov. Samozrejmosťou je dodržiavanie bezpečného dvojmetrového odstupu, na čo zákazníkov upozorňujú oznamy aj spoty v rádiu priamo v predajni.

Značky: