Campiri prináša ďalšiu inováciu v digitalizácii prenájmu obytných vozidiel.

Tentoraz sa obracia smerom k svojim partnerom a prenajímateľom umožňuje zalistovať svoj karavan určený na prenájom do webového katalógu Campiri vďaka zrýchlenému procesu za 10 minút. Zároveň rozširuje ponuku platobných metód o Google Pay, Apple Pay a o metódy obľúbené v Poľsku – Blik a Pay by link. V nasledujúcich mesiacoch Campiri spustí systém používateľského hodnotenia a messaging, ktorý umožní komunikáciu v reálnom čase medzi všetkými stranami. Firma tým sleduje svoj dlhodobý cieľ poskytovať zákazníkom komplexnú službu a stať sa lídrom v digitalizácii karavaningu.

„Pokiaľ chceme našim zákazníkom poskytovať tie najlepšie služby, musíme neustále inovovať. Vďaka procesu vlastnej registrácie teraz prenajímateľ strávi len štvrtinu času nahrávaním karavanu na prenájom na našu platformu. Zároveň zavádzame platobné metódy Apple Pay a Google Pay, ale najmä pre poľský trh populárne Blik a Pay by link. Chceme celý proces prenájmu ešte viac zjednodušiť,” vysvetľuje Lukáš Janoušek, generálny riaditeľ spoločnosti Campiri.

Registrácia karavanu do štvrťhodinky

Vďaka novej funkcii by mal proces zalistovania, teda registrácie a zverejnenia karavanu online trvať 10 až 15 minút. Na začiatku si majiteľ vyberie typ karavanu, ktorý chce prenajať, a webová aplikácia mu zobrazí rozsah potenciálnych mesačných príjmov. Po vyplnení potrebných údajov stanoví cenu prenájmu. Táto funkcia je teraz v pilotnej verzii a spoločnosť Campiri ju plánuje ďalej vylepšovať. Cieľom je postupne ponúknuť komplexné služby, a preto Campiri zavádza ďalšie novinky.

Zároveň sme na našej webovej stránke spustili blog, kde používatelia nájdu cenné rady, tipy, návody a odporúčania týkajúce sa karavaningu. Čoskoro platformu doplníme aj o messaging, aby mohli nájomcovia a zákazníci komunikovať priamo medzi sebou. Spustíme tiež systém vzájomného hodnotenia medzi majiteľmi karavanov a klientmi, aby obe strany mali možnosť potrebnej istoty a spätnej väzby,” dodáva Janoušek.

Marketplace je len začiatok

Prenajímatelia a zákazníci si navzájom poskytnú hodnotenie pozostávajúce z niekoľkých otázok o spokojnosti. Verejne viditeľné však bude len hodnotenie prenajímateľa, zatiaľ čo hodnotenie zákazníka bude prístupné len konkrétnemu majiteľovi karavanu v prípade dopytu. Touto možnosťou chce spoločnosť Campiri prispieť k väčšej dôvere medzi prenajímateľmi a klientmi. Podobný systém spätnej väzby od používateľov funguje napríklad na platforme Airbnb.

„Netajíme sa tým, že v oblasti prenájmu karavanov chceme byť podobní Airbnb. Keď sme začiatkom roka 2021 spúšťali platformu, vedeli sme, že chceme, aby Campiri nebolo len marketplace. V budúcnosti plánujeme tiež možnosť poistenia storna a kaucie, ale tiež lepšie krátkodobé poistenie úžitkových vozidiel pre ich majiteľov. Chceme nielen ponúkať najlepšie možné služby, ale posúvať ďalej aj karavaning ako taký. Vďaka skúsenému tímu vývojárov z Prague Labs vytvárame jedinečný rezervačný systém, ktorý nemá v tomto segmente obdobu,“ uzatvára Janoušek.

Značky: