Spoločnosť Cisco na konferencii WebexOne predstavila viac ako 50 inovácií svojho systému Webex, ktoré zákazníkom pomôžu pohodlne a efektívne spolupracovať a zlepšiť skúsenosť zamestnancov a zákazníkov, ako aj nové fyzické konferenčné jednotky a centrum aplikácií Webex App Hub. Prestížna konferencia spoločnosti Cisco WebexOne, zameraná na digitálnu spoluprácu, sa konala 9. a 10. decembra. Zišli sa na nej experti, zákazníci a partneri a diskutovali o budúcnosti práce.
Od začiatku pandémie pomáha platforma Webex úspešne fungovať nielen podnikom, ale slúži aj verejnej správe pri výkone jej funkcií, lekárom na bezpečnú komunikáciu s pacientmi a vzdelávacím inštitúciám pri vyučovaní na diaľku. Oznámenie o najnovších inováciách prichádza v čase, keď sa firmy na celom svete pripravujú na hybridné modely práce v postpandemickej ére – zamestnanci budú častejšie striedať prácu z domova a prítomnosť na pracovisku. Spoločnosť Cisco predstavila jasnú víziu, ako môže technika zákazníkom pomôcť sa takému stavu prispôsobiť a prispieť k lepšiemu prepojeniu ľudí na celom svete. Medzi predstavené inovácie patria:
Úplne nový Webex
Úplne nový Webex, ktorý je teraz k dispozícii, poskytuje bezpečné miesto na komunikáciu a spoluprácu: hovory, schôdzky a posielanie správ v jednej aplikácii. Viac ako 50 predstavených vylepšení možno rozdeliť do troch oblastí: efektívna spolupráca, inteligentná hybridná práca a inteligentná interakcia so zákazníkom. To všetko s maximálnym zabezpečením, ktoré je pre riešenia Cisco typické. Medzi novinky patria:
- eliminácia okolitého ruchu a vylepšenie kvality reči;
- prepis hovoru a skryté titulky;
- hlavné body a zoznam úloh;
- vylepšené rozloženie obrazovky a Webex Huddle (spontánne schôdzky na jedno kliknutie);
- množstvo funkcií v oblasti textových správ, ktoré využívajú umelú inteligenciu a nové funkcie pri hlasových hovoroch pomáhajú sústrediť sa na to, čo je skutočne podstatné;
- nové analytické funkcie (People Insights s využitím technológie Webex Graph), ktoré poskytujú vysoko personalizované informácie a odporúčania jednotlivcom, tímom a organizáciám.
Ďalšie ohlásené funkcie zahŕňajú simultánny preklad do deviatich rôznych jazykov, ovládanie gestami s využitím technológie rozpoznávania pohybov tela a funkcie imerzného zdieľania. Tieto funkcie budú k dispozícii v budúcich mesiacoch.
Nové zariadenia Webex
Predstavenia sa dočkali i nové zariadenia, ktoré spoločne so zvyškom portfólia inteligentných riešení Cisco zabezpečujú efektívnu komunikáciu z práce i z domu. Patria medzi ne:
- Stolová kamera Webex je vybavená inteligentnými funkciami ako rozpoznávanie tváre alebo meranie obsadenosti miestnosti. Ideálne pre domácnosť i kanceláriu. Mikrofón teraz možno aktivovať alebo deaktivovať jednoduchým gestom – túto funkciu ponúka Webex ako jediná USB kamera na trhu.
- Webex Desk Hub premení akýkoľvek dostupný pracovný stôl na osobný pracovný priestor. Mnoho podnikov a organizácií prehodnocuje usporiadanie svojich kancelárskych priestorov a návrat na pracovisko môže pre mnohých zamestnancov znamenať častejšie využitie zdieľaných pracovných miest. Táto nová kategória zariadení je natoľko vybavená, aby poskytovala špičkovú kvalitu hlasových i video hovorov, ale zároveň umožňovala pripojiť všetky pomôcky, ktoré sú používatelia zvyknutí používať pri práci a komunikácii, vrátane vlastnej kamery, hlavovej súpravy, monitora, notebooku a mobilného telefónu. Inteligentné funkcie zabezpečujú konzistentnosť a prispievajú k efektivite práce. Webex Desk Hub navyše umožňuje rezervovať stôl, pričom na overenie identity poslúži notebook, badge alebo mobilný telefón. Nejde o žiadne základné zariadenie pre zdieľané pracoviská, ako ho mnohí možno poznajú. Webex Desk Hub prináša skutočne nový spôsob práce.
- Webex Desk: rovnako ako jeho „starší súrodenec“ Webex Desk Pro, umožňuje i Webex Desk udržiavať pozornosť poslucháčov pri prezentácii premietaním snímok alebo videa na pozadí – táto funkcia sa nazýva „imerzný prezentátor“. S pomocou Webex Desk sa možno pripájať na schôdzky, podieľať sa na tímovej práci a zostávať produktívny doma i na pracovisku. Zariadenie typu „všetko v jednom“ ponúka za konkurencieschopnú cenu inteligentné funkcie, ktoré si používatelia žiadajú – ako je potlačenie okolitého hluku, virtuálne pozadie alebo rozpoznanie tvárí. Možno ho použiť ako primárny displej a pripojiť k akejkoľvek konferenčnej službe. Je vybavené kvalitnou kamerou, mikrofónom i reproduktormi. Dá sa úplne jednoducho uviesť do prevádzky počas niekoľkých minút i bez asistencie IT a bez technických znalostí.
Centrum aplikácií a ekosystém Webex
Centrum aplikácií App Hub umožní používateľom jednoducho nájsť a použiť integrácie s inými riešeniami v rámci zasielania správ v prostredí Webex. Čoskoro to bude možné i v konferenčnom prostredí Webex. Používatelia budú môcť počas schôdzky cez Webex jednoducho spoločne používať iné aplikácie, uložiť si prácu a neskôr sa k nej vrátiť. Nové možnosti uvítajú i manažéri IT, ktorí chcú zaviesť natívne integrácie pre celý podnik. Nový Webex App Hub v súčasnosti ponúka predpripravené integrácie so službami Box, Dropbox, Salesforce, ServiceNow, MIRO, Mural alebo Workplace for Facebook.
Novinky v kontaktnom centre: Podpora inteligentnej zákazníckej skúsenosti
Nové kontaktné centrum Webex prináša významné výhody podnikom, zákazníkom i operátorom. Podniky všetkých veľkostí (aj tie s najmenšími zákazníckymi centrami) teraz môžu začať okamžite využívať robustné cloudové kontaktné centrum s kapacitou tisícok operátorov.
„Cieľom spoločnosti Cisco je podporovať inkluzívnu budúcnosť. Technológie na spoluprácu hrajú zásadnú rolu pri nastavovaní rovnakých podmienok tak, aby sa každý mohol zapojiť do globálnej ekonomiky bez ohľadu na zemepisnú polohu, jazyk a typ osobnosti. Preto sa snažíme priniesť také riešenie Webex, ktoré ponúkne 10x lepšiu možnosť komunikácie než osobný kontakt – a zároveň 10x zlepší i osobnú interakciu. Webex umožňuje prechod na hybridné modely práce a nábor zamestnancov, kde nehrá takú úlohu zemepisná poloha. Dáva tak miesto pri stole globálnej ekonomiky každému bez ohľadu na to, odkiaľ pochádza. Náš tím sa usiluje o naplnenie tejto vízie, z ktorej vychádza každé zariadenie, ktoré skonštruujeme, každý riadok kódu, ktorý napíšeme a každá funkcia, ktorú vymyslíme,“ hovorí Jeetu Patel, viceprezident a generálny riaditeľ divízie bezpečnosti a aplikácií spoločnosti Cisco.