Citroën C3, ktorý sa vyrába v jedinom závode koncernu PSA groupe, a to práve u nás na Slovensku v Trnave, patrí medzi najúspešnejšie modely v ponuke značky. Aj keď je už na trhu stálicou, jeho popularitu medzi Slovákmi možno aj dnes merať výbornými predajnými výsledkami – Citroën C3 je za prvé 4 mesiace tohto roka druhým najpredávanejším vo svojom segmente s celkovým počtom 541 predaných vozidiel s medziročným nárastom 15%. Dôvodov tohto úspechu je hneď viacero.
Obľúbený Citroën C3 je ľahko rozpoznateľný vďaka výnimočnému dizajnu s farebnými doplnkami a grafickými ochrannými prvkami Airbump. Tieto jeho vlastnosti rovnako ako výnimočný komfort, typický pre automobilku Citroën, mu už pri uvedení vyslúžili titul Absolútneho víťaza ankety Zlatý volant a nechýbal ani vo finále súťaže Auto roka. Klienti oceňujú najmä veľké možnosti personalizácie, Citroën C3 ponúka 36 farebných kombinácií karosérie s možnosťou atraktívnej verzie “Bi-ton” s rozdielnou farbou strechy, z ktorých si vyberie každý. Navyše je lídrom v bezpečnosti, nakoľko už v základe je vybavený mnohými nadštandardnými asistenčnými systémami ako napríklad Systém upozornenia na nechcené prekročenie jazdného pruhu, Systém na informovanie vodiča o max. povolenej rýchlosti a pod.
Pre náročnú klientelu je Citroën C3 dostupný aj so štvornásobným motorom roka v kombinácii so 6-stupňovou automatickou prevodovkou, alebo s pevne zabudovanou kamerou Citroën ConnectedCam. S úspechom sa stretli aj limitované edície, tou poslednou je C3 Origins, predstavená pri príležitosti 100. výročia od založenia značky Citroën.
Od začiatku predaja súčasnej generácie Citroënu C3 na Slovensku sa predalo skoro 5000 vozidiel. Na úspechy tejto generácie obľúbenej C3-ky môže už onedlho nadviazať nová generácia, ktorá sa v showroomoch značky objaví už o pár mesiacov.