Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Dobrá agentúra poskytuje komplexné služby v oblasti digitálneho marketingu. Zameria na tieto tri dôležité oblasti, aby zabezpečila úspech a rast vášho podnikania.

Základné informácie o podniku

Digitálna marketingová agentúra nedokáže „predať“ firmu cieľovému trhu, ak nerozumie jej podnikaniu. Mali by s vami stráviť čas, dozvedieť sa viac o vašich produktoch alebo službách, cieľovom publiku a predovšetkým získať jasný obraz o vašich základných ideáloch.

Marketing

Performance marketingZdroj: elements.envato.com
Performance marketing

Na základe analýzy súčasných marketingových stratégií agentúra určí, čo vaša firma potrebuje. Preskúma, kto je váš ideálny zákazník, aké dopyty zadáva do vyhľadávača, a ako sa rozhoduje o kúpe. Keď budete mať pevnú predstavu o tom, kto patrí do cieľového publika, môžete tomu prispôsobiť svoju marketingovú stratégiu.

Online branding

Dnes už nestačí mať webovú stránku, ktorá nie je ničím iným ako katalógom výrobkov. Ak používateľovi neponúknete viac, nebude mať dôvod stránku opäť navštíviť. Majte na pamäti, že priemerný človek strávi hodnotením vašej hlavnej stránky len 15 sekúnd. Potom sa rozhodne, či z nej odíde alebo či zostane a preskúma ju ďalej.

Digitálna agentúra, ktorú si vyberiete, musí mať potrebné zručnosti, aby ľudí na vašej stránke udržala. Dosiahnu to vytvorením obsahu vo forme informačných stránok a predovšetkým blogu. Je jedno či predávate posuvné brány alebo pomôcky na cvičenie – vašim cieľom je udržať používateľa na stránke a prilákať ho spať.

Je dôležité, aby váš marketingový tím vedel, ako čo najlepšie využiť marketingové stratégie, ako napr.:

SEM (Search Engine Marketing) marketing pre vyhľadávače – zahŕňa všetky aspekty vytvárania vašej online prítomnosti. Je to zastrešujúci pojem pre SEO a SMM, ktorým sa budeme venovať v nasledujúcich bodoch.

SMM (Social media marketing) marketing na sociálnych sieťach – zahŕňa vytváranie a správu marketingových kampaní pomocou rôznych platforiem sociálnych sietí. Sociálne siete sa rýchlo stávajú jedným z najlepších trhov, ktorý si jednoducho nemôžete dovoliť ignorovať.

SEO (Search Engine Optimization) optimalizácua pre vyhľadávačeSEO optimalizácia zahŕňa zameranie obsahu vašej webovej stránky konkrétne na to, čo vaši zákazníci hľadajú. Vo všeobecnosti je dnes obsah webových stránok navrhnutý tak, aby spĺňal normy SEO vyhľadávačov Google, Bing a Yahoo (troch najčastejšie používaných vyhľadávačov).

Trendy SEOZdroj: elements.envato.com
Trendy SEO

Okrem týchto postupov je dôležitý aj e-mailový marketing. Dobrá e-mailová marketingová stratégia by mala poskytovať informačne bohatý obsah, ktorý súvisí s vašou firmou, ako napríklad predstavenie nového produktu alebo služby. Mnohé firmy pravidelne posielajú informačné bulletiny, ktoré pomáhajú udržať vašu firmu v mysliach potenciálnych zákazníkov.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.