Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

ČSOB predstavuje nový komunikačný koncept. Jeho novou tvárou je biela polárna sova Ute. Novú tvár, ktorá bude reprezentovať značku, odhalila ČSOB dnes v pilotnej kampani zameranej na investičné poradenstvo. Za kreatívnou stojí agentúra MUW Saatchi & Saatchi, s ktorou ČSOB spolupracuje dlhodobo, už od roku 2011.

„Múdre je, nechať si poradiť“ je hlavnou ideou prvého televízneho spotu, ktorého ústrednou postavou je sova. „Doterajší koncept značke ČSOB výrazne pomohol v jej pozicioningu a priraditeľnosti. Uvedomujeme si však, že každý koncept má svoju trvácnosť a spolu s našou reklamnou agentúrou sme sa už dávnejšie zhodli na tom, že potrebujeme zmenu. Finálnemu rozhodnutiu predchádzala séria workshopov, prieskumov a diskusií. Výsledkom je koncept, ktorým dokážeme v komunikácii reagovať na všetky zmeny, ktoré finančný sektor čakajú,“ hovorí Martin Gazárek, riaditeľ Zákazníckej divízie ČSOB.

“Zmena je veľká príležitosť aj pre agentúru pozrieť sa na veci po novom. Pre poradenstvo sme hľadali ideové a koncepčné riešenie. Výber sovy nebol náhodný. Stelesňuje hneď niekoľko vlastností, ktorými sa chce ČSOB prezentovať na finančnom trhu: je múdra, dravá, vidí v noci, má nadhľad, periférne videnie a navyše, dokonale spĺňa color code značky, „ dopĺňa Pavol Pružinec z agentúry MUW Saatchi & Saatchi.

Spot sa nakrúcal sa v Prahe v réžii Romana Valenta. Nová tvár konceptu, snežná sova Ute, vystupuje v spote ako jeden z členov partie, ktorý nájde najlepšie investičné riešenie – v ČSOB vedia ako investovať. Sova je navigátorom, ktorý klientom nájde to najlepšie riešenie pre naplnenie ich cieľov. „To je našim cieľom, byť navigátorom pre klienta vo finančnom svete. Osobné nasadenie, skvelá diagnostika a riešenia na mieru predstavujú pre klienta pridanú hodnotu popri pokračujúcej digitalizácii. A na tom chceme stavať aj naďalej, pričom dôraz budeme klásť na poradenstvo, vo všetkých jeho podobách,“ dodáva Gazárek. Cieľová skupina a pozicioning značky sa popri novom koncepte nemení.

„Rovnako dôležité pre nás je to, ako sa s novým konceptom stotožnia naši zamestnanci. Preto spusteniu kampane predchádzala aj niekoľkodňová interná komunikácia, v ktorej budeme pokračovať aj naďalej. Uvedomujeme si, že ide o výraznú zmenu komunikácie, a o to viac nás teší, že reakcie zamestnancov na nový koncept boli pozitívne. Rovnako veríme, že si náš nový hrdina získa aj divácke sympatie,“ uzatvára Martin Gazárek.

Značky:

Ondrej Macko

Ondrej Macko
Ako novinár pracujem už od roku 1990. Teraz sa zaoberám mobilnou komunikáciou, multimédiami a vyhotovovaním videorecenzií.

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.