Hmotnosť sa výrobcovi podarilo zredukovať najmä kvôli celokarbónovému rámu, ktorý má hmotnosť iba 2,9 kilogramu. Celková hmotnosť bicykla v plnej výbave je 22 kilogramov.  

Novinka je z časti postavená na základoch klasického neelektrického bicykla Cube Stereo One55. Vďaka novým technológiám a použitým komponentom si výrobca dovolí tvrdiť, že táto elektrifikovaná novinka zvládne aj enduro jazdenie.

Stereo Hybrid One55 ponúka stredový elektromotor Bosch Performance CX štvrtej generácie s nominálnym výkonom 250W a max. krútiacim momentom 85 Nm. Motor je dopovaný zo 750 Ah batérie Bosch PowerTube uloženej v karbónovom ráme. Samotný rám má nízku hmotnosť a vysokú odolnosť aj vďaka použitým uhlíkovým vláknam kategórie C:68X. Celková hmotnosť bicykla činí spomínaných 22 až 23 kilogramov podľa výbavy.

Model SLX 750 stojí 6999 eur, pričom ponúka prednú vidlicu RockShox Lyrik Select+ so zdvihom 160 milimetrov, prehadzovačku/kazetu SRAM GX Eagle a brzdy Magura MT7. O niečo vybavenejší model TM 750 v hodnote 7999 eur ponúka odpruženie Fox 38 a prehadzovačku/kazetu Shimano XT. Vrcholom je model SLT 750 v cene 9999 eur, ktorý má najnižšiu hmotnosť (22 kg) a odpruženie Fox Float Factory, prehadzovačku/kazetu SRAM Eagle AXS a brzdy Magura MT7.

Zdroj: insideevs.com

Prečítajte si aj:

Miroslav Illéš

Miroslav Illéš
OUTDOOR | PRÍRODA | AUTOMOBILY | TECHNOLÓGIE