Dlhoavizované zlúčenie dvoch elektropredajcov je tu. Od 1. septembra na Slovensku pôsobí iba značka NAY. Predajne DATART sa však nerušia, ale sa rebrandujú na NAY. Spoločný holding oboch značiek si od zlúčenia sľubuje vyššiu konkurencieschopnosť voči globálnym hráčom, ktorí zaplavujú slovenský trh.
DATART na Slovensku pokračuje pod značkou NAY. Skupina NAY, prevádzkovateľ obchodov a e-shopov NAY na Slovensku a Electro World v Česku, sa spojila so skupinou HP Tronic, prevádzkovateľom značiek DATART a ETA v oboch krajinách. Výsledkom spojenia je, že na Slovensku od 1. septembra nájdete iba predajne NAY a eshop NAY.sk. Spojením značiek chce nový holding zachovať to najlepšie z oboch.
„NAY úspešne podniká na Slovensku už viac ako 30 rokov, no konkurencia je silná a s príchodom množstva globálnych online hráčov sme prirodzene hľadali možnosti, ako náš biznis zefektívniť, aby sme im dokázali konkurovať. Našou najväčšou výhodou je, že poznáme nášho zákazníka a máme s ním vybudovaný dlhoročný vzťah. Podobne bola na tom spoločnosť DATART a aj preto chémia medzi nami zafungovala najlepšie. Kým my sme silní na Slovensku, oni sú silní v Českej republike. Spojením dokážeme byť silnejší a efektívnejší na oboch brehoch,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti NAY, Roman Kocourek.
Už aj pred spojením bol NAY najväčším maloobchodným predajcom elektroniky na Slovensku a mal za sebou dlhé roky úspešného podnikania.Keď spoločnosť vznikla pred viac ako 30-timi rokmi, stala sa zakladateľom predaja elektroniky vo veľkoformátových predajniach.
„Kamenné predajne stále budú zásadným hráčom pre slovenského zákazníka. Najmä v niektorých konkrétnych kategóriách sú zákazníci veľmi citliví na skutočnú prehliadku produktu a online predaj im nepostačuje. Pre zaujímavosť, vieme napríklad, že predaj chladničiek je do veľkej miery ovplyvnený obhliadkami tovaru, aby zväčša zákazníčky zistili, či produkt jednoznačne zodpovedá ich požiadavkám na vnútorné usporiadanie. Rozdiely sú aj regionálne, napríklad na východnom Slovensku využívajú zákazníci vo väčšej miere nákup tovaru na splátky a podiel objednávok z e-shopov je tam nižší oproti západnému Slovensku,“ približuje Roman Kocourek.
Čo znamená zlúčenie spoločností pre zákazníkov?
Spojenie umožní ešte viac zlepšovať služby, rozširovať ponuku produktov a ponúkať zákazníkom to najlepšie. Verní aj noví zákazníci NAY môžu odteraz čerpať benefity tohoto zlúčenia na kamenných predajniach aj v eshope Nay.sk.
- Viac predajní a odberných miest: Zákazníci môžu očakávať nové služby, širší sortiment a viac odberných miest. Na e-shope pribudlo viac ako 30-tisíc produktov.
- Automatický prevod účtov: Zákazníci, ktorí mali aktívny účet na DATARTe, majú svoje účty automaticky presunuté do NAY spolu s históriou objednávok. Nemusia si meniť prihlasovacie údaje ani heslá.
- NAY Extra ceny: Nový program NAY Extra ceny ponúka okamžité zľavy na produkty pre DATART VIP zákazníkov ako i pre členov NAY Extra klubu. Členovia vernostného klubu NAY budú naďalej zbierať body za nákupy a získavať výhody.
- Rozšírené služby: Na internetovom obchode NAY nájdete všetky služby, na aké ste boli zvyknutí z datart.sk. Patrí sem predĺžená záruka, expresná doprava, inštalácia tovaru a jeho poistenie, nákup na splátky a darčekové poukazy.
- Darčekové poukazy: Darčekové poukazy zakúpené v DATARTe budú platiť aj naďalej. Nevyužitá suma na poukaze a jeho číslo sa automaticky prenesú.
- Reklamácie a objednávky: NAY bude bezproblémovo vybavovať reklamácie a objednávky týkajúce sa nákupov zákazníkov ešte v DATARTe alebo na HEJ.sk.
- Splátkový predaj: Ak ste si zakúpili tovar v obchode alebo e-shope DATART a máte k nemu uzatvorené akékoľvek poistenie alebo zmluvu o splátkovom predaji, zodpovednosť za vedenie potrebného poistenia a splátkových zmlúv v plnej miere preberá spoločnosť NAY.
Viac informácií o benefitoch, ktoré to zákazníkom prinesie, nájdete na: https://www.nay.sk/datart-je-nay