Spoločnosť DHL Parcel Slovensko zákazníkom ponúka možnosť hodnotiť kvalitu svojich služieb prostredníctvom aplikácie Staffino.
DHL Parcel možnosť hodnotenia spúšťa od polovice júna 2016. Hodnotenie je celkom jednoduché, stačí kliknúť sem: http://www.balikovapreprava.sk/staffino, prípadne si stiahnuť aplikáciu do mobilného telefónu. V Staffine sa prihlásite prostredníctvom vlastného účtu na Facebooku, resp. Google+. Aplikácia nepovoľuje anonymné hodnotenia. „Do vyhľadávača zadáte prevádzku DHL Parcel, do ktorej patrí kuriér, ktorého si želáte ohodnotiť. Na výber máte Bratislavu, Žilinu, Košice a Banskú Bystricu. Po zadaní prevádzky sa vám zobrazia tváre našich kuriérov a vy ich môžete pochváliť alebo napísať pripomienku,“ vysvetľuje výkonný riaditeľ DHL Parcel Slovensko Andrej Hozlár.
Hodnotenia by mali spoločnosti pomôcť presne sa zamerať na riešenia nedostatkov, motivovať zamestnancov k lepším výkonom a priniesť služby, ktoré súčasný dynamický trh vyžaduje. „Zaujíma nás názor našich klientov na našich kuriérov, ale aj naše produkty. Klienti môžu napríklad ohodnotiť rýchlosť doručenia, ochotu a prístup kuriéra, ale i kvalitu služieb na pobočke, v našich DHL Parcelshopoch a pri osobnom odbere. Aj na základe týchto hodnotení sa budeme môcť neustále zlepšovať,“ dodáva Andrej Hozlár.
Staffino založili na Slovensku v roku 2014. Aplikácia sprostredkúva spätnú väzbu na zamestnancov a personál hotelov, reštaurácií, obchodov, bánk, úradov a podobne. Na Slovensku a v Českej republike ju využíva niekoľko tisíc prevádzok. V roku 2014 Staffino vyhralo súťaž Startup Awards.SK pre najlepší začínajúci produkt.