Tento článok je tlačová správa a je publikovaný bez redakčných úprav.

Spoločnosť DHL Parcel Slovensko zákazníkom ponúka možnosť hodnotiť kvalitu svojich služieb prostredníctvom aplikácie Staffino.

DHL Parcel možnosť hodnotenia spúšťa od polovice júna 2016. Hodnotenie je celkom jednoduché, stačí kliknúť sem: http://www.balikovapreprava.sk/staffino, prípadne si stiahnuť aplikáciu do mobilného telefónu. V Staffine sa prihlásite prostredníctvom vlastného účtu na Facebooku, resp. Google+. Aplikácia nepovoľuje anonymné hodnotenia. „Do vyhľadávača zadáte prevádzku DHL Parcel, do ktorej patrí kuriér, ktorého si želáte ohodnotiť.  Na výber máte Bratislavu, Žilinu, Košice a Banskú Bystricu. Po zadaní prevádzky sa vám zobrazia tváre našich kuriérov a vy ich môžete pochváliť alebo napísať pripomienku,“ vysvetľuje výkonný riaditeľ DHL Parcel Slovensko Andrej Hozlár.

staffino_web2016_3_nowat

Hodnotenia by mali spoločnosti pomôcť presne sa zamerať na riešenia nedostatkov, motivovať zamestnancov k lepším výkonom a priniesť služby, ktoré súčasný dynamický trh vyžaduje. „Zaujíma nás názor našich klientov na našich kuriérov, ale aj naše produkty. Klienti môžu napríklad ohodnotiť rýchlosť doručenia, ochotu a prístup kuriéra, ale i kvalitu služieb na pobočke, v našich DHL Parcelshopoch a pri osobnom odbere. Aj na základe týchto hodnotení sa budeme môcť neustále zlepšovať,“ dodáva Andrej Hozlár.

Staffino založili na Slovensku v roku 2014. Aplikácia sprostredkúva spätnú väzbu na zamestnancov a personál hotelov, reštaurácií, obchodov, bánk, úradov a podobne. Na Slovensku a v Českej republike ju využíva niekoľko tisíc prevádzok. V roku 2014 Staffino vyhralo súťaž Startup Awards.SK pre najlepší začínajúci produkt.

Značky:

Máte pripomienku alebo otázku k článku? Napíšte nám na redakcia@touchit.sk alebo priamo autorovi článku. Ďakujeme.